שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: מ 5% ל10%

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Mar 2014
    הודעות
    330
    תודה!
    123
    הודה 17 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מ 5% ל10%

    אני קיבלתי גלון דלק 5 אחוז כחלק מהחבילה שקניתי שכוללת את כל הציוד.
    אני לקראת סוף הגלון והחלטתי שאני עובר ל10 אחוז לתמיד. (עשיתי עד עכשיו 3/4 גלון 5 אחוז מנוע חדש חדש).

    הבנתי שזה לא בריא להחליף דלק עם אחוזים שונים.

    במידה והחלטתי לעשות החלפה פעם ראשונה ויחידה מה אני צריך לקחת בחשבון(חוץ מדלק יקר יותר )?

    האם לעבור במכה מ5 אחוז ל10 אחוז?

    תודה ושבת שלום, עומר חובל.


    --------------------------------------
    RealFlight 7 interlink Futaba
    Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
    OS 46 axii
    Excel 2000 trainer (hitec hs311)
    Using Tapatalk

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    כשתסיים את הדלק 5%, פשוט תמלא מהדלק החדש, 10% וטוס לשלום. ייתכן שיהיה צורך לשנות כיווני סיכות במידה מזערית, אבל זה הכל.
    עם דלק 10% המנוע פועל מעט יותר חזק (סיכוי רב שלא תרגיש בהבדל) אבל פעולתו בסרק תהיה יותר יציבה. וכמובן המחיר. לדעתי שווה את ההשקעה בהפרש.

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לflatspin על הודעתו:

    Omer_Chovel (13-06-2014)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Mar 2014
    הודעות
    330
    תודה!
    123
    הודה 17 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    אני קונה הרבה באותה חנות אני משלם 100 ש״ח ל10 אחוז שזה די זול.
    זה אולי עוד 10 ש״ח.


    --------------------------------------
    RealFlight 7 interlink Futaba
    Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
    OS 46 axii
    Excel 2000 trainer (hitec hs311)
    Using Tapatalk

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    הוא שאמרתי, ההפרש קטן וההבדל גדול.

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    515
    תודה!
    0
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    10% מתאים למדינות חמות כמו שלנו
    טיפה כיוון סיכות והמנוע יעבוד יותר קר וטוב

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Mar 2014
    הודעות
    330
    תודה!
    123
    הודה 17 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    לא יודע למה היה לי היום 3 נעילות הידראוליות.
    רק בגלל מעבר מ5 ל10.

    זה בכוונה או סתם צירוף. מקרים?


    --------------------------------------
    RealFlight 7 interlink Futaba
    Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
    OS 46 axii
    Excel 2000 trainer (hitec hs311)
    Using Tapatalk

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    שינוי אחוז הניטרו בדלק. כמוהו כמו שינוי צבע. האם דלק אדום יגרום לנעילה בעוד בדלק ירוק זה לא יקרה? בוודאי שאין קשר. הסיבה טמונה במקום אחר.
    נעילה הידראולית, משמע עודף דלק בחלל תא השריפה, או במילים עממיות, הצפה. התרחשות מעין זו יכולה להיות בגלל מצב של סיכה ראשית פתוחה מידי ו/או מיכל הדלק מותקן גבוה מידי, או שניהם גם יחד.
    עצתי לך, תתייעץ עם טיסנאי מנוסה במנחת בו אתה מטיס. אין כמו מראה עיניים לאיתור תקלות. אני מאמין שבאופן שאני מציע לך, הבעיה תיפתר ממש מיד.

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Mar 2014
    הודעות
    330
    תודה!
    123
    הודה 17 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    יכול להיות שזה פלאג או סוללה של הבוסר שיתעיפו?


    --------------------------------------
    RealFlight 7 interlink Futaba
    Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
    OS 46 axii
    Excel 2000 trainer (hitec hs311)
    Using Tapatalk

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    מתקבל יותר על הדעת שהתגובות שאתה מקבל אינן מניחות את דעתך. חבל לך לעסוק בניחושים. אלו לא יובילו אותך לשום מקום.
    ולגוף שאלתך, אין דבר כזה שפלג מתעייף. או שהוא תקין או לא. אם הוא איננו תקין, המנוע אינו פועל. אין לזה כל קשר להצפה. אותו הדבר בדיוק עם סוללת הבוסטר. הצפה ונעילה הידראולית היא תוצאה ישירה וחד משמעית של עודף דלק מוגזם בכניסה לקרבורטור.

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לflatspin על הודעתו:

    Omer_Chovel (21-06-2014)

  12. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    536
    תודה!
    1
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    מתקבל יותר על הדעת שהתגובות שאתה מקבל אינן מניחות את דעתך. חבל לך לעסוק בניחושים. אלו לא יובילו אותך לשום מקום.
    ולגוף שאלתך, אין דבר כזה שפלג מתעייף. או שהוא תקין או לא. אם הוא איננו תקין, המנוע אינו פועל. אין לזה כל קשר להצפה. אותו הדבר בדיוק עם סוללת הבוסטר. הצפה ונעילה הידראולית היא תוצאה ישירה וחד משמעית של עודף דלק מוגזם בכניסה לקרבורטור.
    יש דבר כזה פלאג גוסס, שרק חצי ממנו מראה אות חיים..

  13. #11
    תאריך הצטרפות
    Mar 2014
    הודעות
    330
    תודה!
    123
    הודה 17 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    זה בדיוק מה שאני שואל.
    הטיסן כן הניע אחרי 3 נעילות. פירקתי את הפלאג נתתי סטרטר כדי לרוקן את הדלק וגם רוקנתי דלק שהצטבר באגזוז.
    בסדר שבוע הבא אני ינסה סוללות חדשות.


    --------------------------------------
    RealFlight 7 interlink Futaba
    Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
    OS 46 axii
    Excel 2000 trainer (hitec hs311)
    Using Tapatalk

  14. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    ציטוט נכתב במקור על ידי Guy Peled צפיה בהודעה
    יש דבר כזה פלאג גוסס, שרק חצי ממנו מראה אות חיים..
    תודה על ההסבר המלומד. למדתי דבר חדש שלא ידעתי, והחכמתי.

  15. #13
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    ציטוט נכתב במקור על ידי Omer_Chovel צפיה בהודעה
    זה בדיוק מה שאני שואל.
    הטיסן כן הניע אחרי 3 נעילות. פירקתי את הפלאג נתתי סטרטר כדי לרוקן את הדלק וגם רוקנתי דלק שהצטבר באגזוז.
    בסדר שבוע הבא אני ינסה סוללות חדשות.


    --------------------------------------
    RealFlight 7 interlink Futaba
    Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
    OS 46 axii
    Excel 2000 trainer (hitec hs311)
    אין פלא שהמנוע הניע אחרי שרוקנת אותו מנעילת הדלק. רק שבפעולתך זו לא פתרת את הבעיה הבסיסית והיא עצם היווצרות הנעילה.

  16. #14
    תאריך הצטרפות
    Mar 2014
    הודעות
    330
    תודה!
    123
    הודה 17 פעמים ב 10 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מ 5% ל10%

    אני אלך להטיס קצת אחרי הבגרות בהיסטוריה נקווה שלא תהיה בעיה.


    --------------------------------------
    RealFlight 7 interlink Futaba
    Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
    OS 46 axii
    Excel 2000 trainer (hitec hs311)
    Using Tapatalk

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •