לחלק הכחול, הצירייה המרכזית יש חופש טבעי. זה מגיע בצורה כזו מהמפעל.
הרעש שאתה מתאר ככל הנראה מגיע מאזור הפניון והספור גיר (הגלל שיניים הגדול שאצלך בתמונה והגג"ש היושב על ציר המנוע.)
או מהמייסב ותושבת המייסב שנמצא על הציר של אותו ספור גיר.
או במקרה הגרוע, מהדיפרנציאל האחורי.
חשוב לציין, כשאר משחררים את הבורג הנועל את המנוע ומזיזים את גלגלי השיניים זה מזה,
בהחזרה יש צורך לשים לב למרחק בין הגג"שים.
בהנחה והמרחק גדול מידי או לחלופין קטן מידי גם משם יכול להגיע רעש וזה גם בדרך כלל מסתיים בגג"שים טחונים....
אם תוכל לצלם את הגלגל שיניים הכסוף שיושב על המנוע זה יעזור.
כמו כן, תנסה לפתוח ארבע ברגים, 2 בחלק העליון של הרכב ושניים בחלק התחתון עפ"י התמונה הנ"ל:
כל מנגנון הספור גיר והסליפר קלאטצ' (בתמונה) אמור לצאת.
תפרט בתמונות וככה נוכל לעזור לך.
בהצלחה