ציטוט נכתב במקור על ידי maor456 צפיה בהודעה
ודיפרנציאל עושים בד"כ במאזנות, כאשר אחת המאזנות יורדת טיפה, נגיד לדוגמא 20 מעלות, אז המאזנת השניה עולה ב20 מעלות ולהפך...דיפרנציאל זה כשהמאזנת הראשונה יורדת ב20 מעלות והשניה עולה ב25 מעלות בהתאמה(כלומר ההפרש בזוית בין שני המאזנות משתנה..ככל שאחת יורדת יותר כך השניה עולה יותר ולהפך)
כל זה עושים על מנת לקבל טיסה מדוייקת יותר..רולים סביב ציר גוף הטיסן לדוגמא
ועושים את זה דרך השלט..כמובן שצריך 2 סרוואים במאזנות שלא מחוברים בכבל Y(כל אחד בערוץ נפרד)..אבל לטסט אתה בנתיים יכול להסתדר בלי דיפרנציאל



איש יקר, אתה טועה ואפילו סותר את עצמך
לא עושים חצי עבודה, מכוונים כמו שצריך ופותרים בעיות בצורה מקצועית, אתה מציע לחפף ונראה שאינך מכיר את הנושא לעומק.
יש דרכים מקצועיות לפתור בעיות, ויש את שיטת ה"יהיה בסדר" הידועה.
ולא שזו איזו הנדסת חלל, בסך הכל דאון פשוט ובסיסי, אבל הגישה...