שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: דגשים בבניית קיט

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    הודעות
    49
    תודה!
    15
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל דגשים בבניית קיט

    היי חבר'ה

    כמו שעדכנתי בפוסט הקודם, הקיט של Mugen Seiki MBX7T Eco הגיע ואני בשלבים מתקדמים מאוד של הרכבה.

    הייתי שמח לקבל דגשים וטיפים לפני ההפעלה הראשונה, הנה מספר דוגמאות:

    • מי יכול להפנות אותי לסרטון הדרכה אמין שמסביא כיצד למלא בולמים?
    • באיזור בו מתחבר הגלגל להברגה קיים חור קטן שלפי המדריך ניתן להזריק דרכו שמן, באיזה שמן מדובר, כמה לשים וכו'?
    • האם מומלץ לשים לוקטייט על האום המחבר את הגלגל?
    • כששמים גריז על ה- Drive Shaft בחיבור לדיפרנציאל כמה מומלץ לשים?
    • מקומות נוספים שמומלץ לשמן או לגרז?
    • הנחיות ראשונות בתיאום בקר שלט? מלבד הכיוונונים שקאסל מבקשים? טיפים נוספים (ברשותי Airtronics Mt4)?
    • דברים נוספים שמומלץ לבדוק לפני ההנעה הראשונה?


    המון המון תודה
    Goblin 570 Kyle Stacy
    Goblin 380
    T-REX 450 PRO V2 DFC - VBAR
    T-REX 150 / MCPX / MCPX BL
    Mugen Seiki MBX7T Eco
    Futaba 8FGS / Airtronics MT4/ Futaba 14SG
    iCharger 4010DUO

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דגשים בבניית קיט

    את התשובות לרוב הדברים שאלת תוכל למצוא פה:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...E7%F9%EE%EC%E9
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...2%EC-%F9%EC%E8
    לגבי לוקייט:
    כל מקום שבו בורג מתכת מתברג בהברגת מתכת מצריך לוקטייט
    הכמות היא מילכוד:
    יותר מידיי = לא ייפתח כשתרצה לפתוח
    פחות מידיי = יפתח "ללא רשות"
    אני שם טיפה שטוחה ונותן לה להימרח עצמאית

    לגבי שימון/גרוז: תקרא בקישורים למעלה.

    על האום המחבר את הגלגל אסור לשים לוקטייט

    לפני נסיעה ראשונה אני נותן למסיע וותיק שאני מחזיק ממנו לראות את הרכב ולבדוק אותו לפי חוות דעתו המיקצועית.

    פיספסתי משהו?
    רן ענבר

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לרן ענבר על הודעתו:

    PalMediC (25-06-2014)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דגשים בבניית קיט

    אני צריך להוסיף דברים למדריך...

    בכל מקרה, לגבי מילוי בולמים, יש הרבה סרטונים ביוטיוב, זה מסביר בצורה סבירה:


    ואני רק אסביר את עניין הBLEEDING,
    כשהמוט בולם נכנס לגוף הבולם, נכנס נפח נוסף לתוך החלל המלא בשמן, ובגלל ששמן לא נדחס, צריך לפצות על הנפח הנוסף ובשביל זה יש את הגומי בצורת כיפה. הוא שומר מעליו כיס אוויר שנדחס ברגע שהמוט נכנס פנימה.
    ובגלל שהאוויר דחוס, תהיה לו נטייה לדחוף את המוט חזרה החוצה, והכיוון של כמה הוא יצא החוצה (ללא קפיץ כמובן) נקרא REBOUND, ואת זה מכוונים בעזרת הבלידינג. ברכבי שטח צריך 0 ריבאונד, לכן תמלא כמו בסרטון.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לebay007 על הודעתו:

    PalMediC (25-06-2014)

  6. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דגשים בבניית קיט

    למה אסןר לשם לוקטייט על האום המחבר את הגלגל?
    לא משנה כמה חזק אני סוגר תמיד אחד מהם משתחרר.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

  7. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דגשים בבניית קיט

    ציטוט נכתב במקור על ידי maozasaf צפיה בהודעה
    למה אסןר לשם לוקטייט על האום המחבר את הגלגל?
    לא משנה כמה חזק אני סוגר תמיד אחד מהם משתחרר.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
    מעולם לא נפתח לי אום של הגלגל
    האום הזה הוא אום נילוק עם טבעת פלסטיק שמונעת את שיחרור האום.
    אם האום משתחרר סימן שהטבעת הפלסטיק לא תקינה
    אני מציע שתפתח אשכול ונעזור לך לפתור את הבעיה בנפרד.

    רן ענבר

  8. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    מיקום
    Arad, Israel, Israel
    הודעות
    1,008
    תודה!
    34
    הודה 12 פעמים ב 12 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דגשים בבניית קיט

    אצלי זה אחרת ב TURNIGY NITRO RUMBLE
    יש אום די דק בעובי ס"מ אחד בערך.
    טוב , נפתח אשכול חדש בשביל זה, תודה.

    Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

  9. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    הודעות
    49
    תודה!
    15
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: דגשים בבניית קיט

    כתבות וסרטונים מאלפים, המון תודה.
    Goblin 570 Kyle Stacy
    Goblin 380
    T-REX 450 PRO V2 DFC - VBAR
    T-REX 150 / MCPX / MCPX BL
    Mugen Seiki MBX7T Eco
    Futaba 8FGS / Airtronics MT4/ Futaba 14SG
    iCharger 4010DUO

נושאים דומים

  1. ירושלים מחפש גגשים ל trex 550
    על ידי LiorNT בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-11-2012, 06:25:42
  2. כמה אזהרות/ דגשים חשובים ל trex700 dfc
    על ידי dror_z בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 13-10-2012, 19:58:26
  3. עזרה בבניית ה-axn
    על ידי חסון בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-07-2010, 13:56:09
  4. [שרשור בניה] בניית וסקירת swift 2 +כמה דגשים
    על ידי bendisar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 30
    הודעה אחרונה: 05-05-2010, 16:05:15
  5. עזרה בבניית פנג'ט
    על ידי seadoo בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 04-01-2009, 12:33:31

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •