למיכל הדלק יש צינור של גזים חוזרים מהאגזוז.
מטרת הצינור הוא לגרום ללחץ חיובי במיכל הדלק בכדי לעזור לדלק להגיע למנוע (משאבת דלק בכאילו).
בזמן שאתה ממלא דלק הלחץ במיכל יורד וכך גם היכולת של המנוע לשאוב את הדלק.
כתוצאה מכך יחס התערובת משתנה ואם המנוע לא מכוון פרפקט אז התערובת הופכת עניה מידי והמנוע כבה ברגע שמנסים להאיץ.
תנסה להשאיר את הרכב במצב סרק במשך דקה לאחר מילוי המיכל ולראות אם המצב משתפר.
הכוונה היא לתת ללחץ במיכל להיבנות שוב ולתערובת לחזור למקור.