שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: בנייה וסקירה של ה- Align Trex 700E DFC PRO HV

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בנייה וסקירה של ה- Align Trex 700E DFC PRO HV

    מתוך הסקירה של הטירקס 450 דומינטור:
    ציטוט נכתב במקור על ידי dror_z צפיה בהודעה
    רמה גבוהה כרגיל
    מחכים לסקירה של מסוק 700
    מאחר ואין לך עדיין אני הייתי ממליץ לכל חברה לתת לך במתנה כדי לקבל סקירה כזו מקצועית
    מתוך הסקירה של הטירקס 500ESP:
    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    אחלה שירשור הרכבה, אם כבר אתה מחליף את בובי - אני מחכה לשירשור כזה בשביל ה 700E...
    חידה קלה- מי מכם יודע מי זה בובי? שאלעד (WONDERED) מתייחס אליו? אם אתם יודעים מי זה אז אתם נמצאים בתחום של המסוקים כמה שנים טובות

    ובכן, הקהל ביקש, ואחרי הרבה מאוד זמן, ושעברתי כמעט את כל גדלי המסוקים של אליין (חוץ מה-600). התחדשתי לי בטירקס 700 חשמלי.
    הסקירה הזו תהיה על הטירקס 700E DFC PRO HV (ואוו כמה אותיות...).
    לטירקס 700 DFC PRO יש כרגע 2 גרסאות, אחת שבאה עם סרוואים שעובדים במתח רגיל (6V), והגרסא שבאה עם סרוואים שעובדים במתח גבוה (HV).
    מאז שקניתי את המסוק הזה, אליין כבר הספיקו להוציא עוד 2 (!!!) גרסאות של המסוק, ה-700L DOMINATOR שממשיך את המגמה של אליין לקרוא לסדרת המסוקים החדשה DOMINATOR (כנראה כי נגמרו להם האותיות-שמות תואר להוסיף למסוקים)
    וה-700L DOMINATOR TOP (כן כן..). אז מה ההבדלים בין הגרסאות?

    ההבדלים בין ה-700DFC PRO לבין ה700 DOMINATOR החדש הם:
    • בגרסא החדשה המסוק מגיע עם חיזוקי שילדה שמקשיחים את השילדה באזור תושבת המנוע ובתי המיסבים של הציר הראשי
    • בגרסא החדשה יש סנפיר זנב חדש, בעל צורה שונה
    • בגרסא החדשה המסוק מגיע עם מערכת הפלייברלס החדשה של אליין, ה-GPRO, ועם הסרוואים החדשים של אליין (שמיועדים למתח גבוה, והם בראשלס) BLH800 לראש, ו-BLH815 לזנב


    עכשיו, מה הם ההבדלים בין ה-700L Dominator לבין ה- 700L Dominator TOP ?
    פשוט מאוד, ב-TOP מקבלים מנוע חזק יותר, ובקר מתאים.
    המנוע הוא ה-850MX, שעובד בסל"ד נמוך יותר מה-800MX שמגיע בקיטים האחרים, ויש לו מומנט גדול יותר, מנוע חזק בצורה שערוריתית שדורש המון מהבקר והסוללות,
    וכדי לספק את המנוע הזללן, הבקר הוחלף ל-EDGE 160HV של CC, כאשר בקיטים הקודמים מקבלים את ה-EDGE 120.
    המסוק גם מגיע עם גג"ש ופיניון שונים כדי לקבל יחס תמסורת מתאים למנוע הזה
    בנוסף לכך אליין גם טוענים שיש במסוק הזה קארבון שחור בגימור מט, לא יודע למה זה טוב, אבל שיהיה.

    אז אחרי ההקדמה הדי ארוכה הזו, בואו נתחיל בבנייה,
    אבל לפני שנתחיל בבנייה להלן הרכיבים בהם אני אשתמש:

    סט אפ:



    במסוק אשתמש ברכיבים הבאים:

    מערכת פלייברלס: IKON FBL- מה לעשות, ה-3GX היא לא משהו, ולכן אני מחליף אותה במערכת ראויה למסוק כזה
    סרוואים לראש/סוואש: Align blh700 אלה הסרוואים המקוריים שמגיעים עם הקיט
    סרוו לזנב: Align blh750 זה הסרוו שמגיע סטוק עם הקיט
    בקר/ESC- בניגוד למה שמגיע סטוק, אני אשתמש ב- CC EDGE160HV, המסוק מגיע במקור עם בקר 120, שלדעתי לא מספיק.
    מנוע- Align BL850MX 520KV זה המנוע הסטוק, מנוע חזק מאוד שיוכל להזיז את המסוק בצורה מרשימה
    סוללות טיסה- זוג של סוללות Zippy 6S 40C 5000Mah
    סוללת מקלט/סרוואים- Hayin 2S 25C 2200Mah

    אז לפני שמתחילים לבנות את המסוק:
    מה יש בקופסא:



    כמו בכל הקיטים האחרונים של אליין, המסוק ארוז מאוד יפה, ומגיע במספר קופסאות נפרדות, שמחולקות לפי המכלולים הראשיים של המסוק, למרות שעל האריזה של הלהבים היתה מכה קטנה, המסוק המגיע במצב מושלם.

    כלים:



    כלים איכותיים זה מה שמבדיל בין בנייה שהיא סיוט לבין בנייה היא תענוג.
    בקיט של הטירקס 700, יש צורך בערכת מברגי אלן איכותית בגדלים 1.5, 2.0,2.5 ו- 3.0 ממ'
    סווש לבלר (Swash Leveling Tool)- כלי הכרחי בבניית מסוקים, ובמסוקי פלייברלס בכלל (כאילו שמישהו בכלל יודע מה זה פלייבר :P)
    מד פיטצ' דיגיאלי- כדי למדוד את המעלות בדיוק מוחלט.
    דבק CA- להדבקת המיסבים לטורק טיוב. וכו'
    ball link פלייאר איכותי- מגן על הציפורניים שלכם ועל הבריאות הנפשית שלכם במהלך בניית המסוק.
    ובתאכלס זהו, לא צריך יותר מידי כלים כדי לבנות את המסוק הזה.

    אז מסוק יש, כלים יש, יאללה לעבודה!

    מערכת הראש:

    גם במסוק הזה, אליין משתמשים במערכת ה- DFC לראש, המערכת מאוד פשוטה לבנייה ולכיוון, אבל יש להקפיד מאוד על הרכבה נכונה של הראש, כדי שלא יהיו חופשים במערכת, מכיוון שהמערכת ראש הזו היא קשיחה,
    כל חופש תנועה מוגזם של הספינדל יגרום לכשל של הלינקים/תפוחים במערכת. לכן חשוב לבנות כמו שצריך:

    מערכת הראש מגיעה מורכבת בצורה משוחררת, יש לפרק את הכל, לנקות את כל הברגים המיסבים וההברזות עם אלכוהול כדי להיפטר ממשקעי שמן שנותרו מתהליך הייצור טוב טוב:
    להלן סדר ההרכבה של הספינדל:



    שימו לב לכך שהספינדל במסוק הזה חלק לגמרי, וללא מגרעת כמו במסוקים קודמים, זה בגלל שהסדר בו המיסבים נכנסים שונה.
    לפני ההרכבה הסופית , הרכבתי את הרכיבים "על יבש" ללא לוקטייט, כדי לראות שהכל נכנס למקומו ואין חופשים, לשמחתי החלקים היו מיוצרים באופן מושלם והכל זז חלק.
    כמובן שלפני ההרכבה, לא לשכוח לגרז טוב טוב את מיסבי הלחץ כדי לשמור על עבודה תקינה של מכלול הראש:



    ומכלול הראש מורכב:



    כאשר המכלול הנ"ל מורכב, הוא לא זז בצורה חלקה לגמרי, אלא ניתן להרגיש שהוא זז ב"צעדים" קטנים בגלל שמיסבי הלחץ תפוסים, זה בסדר לגמרי מכיוון שבזמן טיסה זה ישתחרר, ראש ה-DFC צריך לעבוד שיש עליו קצת עומד מוקדם כדי לעבוד תקין.
    אם אתם מרגישים בסיבוב הגריפים הרגשה של "חול", אז משהו לא תקין בהרכבה ויש לפרק ולבדוק מה לא תקין. אציין לטובה שאצלי הכל עבד מושלם, ואין שום חופשים במכלול הראש.

    צעד הבא: חיבור זרועות ה-DFC לגריפים:



    והכל מורכב:



    הרכבת לינק ה-DFC:



    2 דברים לשים לב אליהם:

    הבורג שמחבר את הלינק DFC לזרוע בגריפ עשוי מפלדת אל חלד, שהיא אמנם חזקה אבל לוקטייט לא נדבק אליה טוב, לכן חשוב מאוד לנקות את הבורג וההברגה טוב מאוד לפני ההרכבה כדי שהלוקטייט יתפוס
    את החלק המשושה בעל 2 ההברגות שמחבר בין הלינק DFC לבין התפוח מפלסטיק יש להשתמש בלוקקטייט ירוק כדי לקבע! צריך להשתמש בהמון לוקטייט, ככה שיצא מהצדדים שמבריגים אותו.
    ואת העודפים שיוצאים יש לנגב עם מפית נייר, צעד זה הכרחי כדי שהלינק יהיה מורכב כראוי

    סוושפלייט: אין פה שום דבר מיוחד, פשוט מרכיבים






    Oooohhh shiny!!

    טוב, סיימנו עם מכלול הראש, כמובן שחשוב להזכיר שלא אמורים להיות שום חופשים בראש. אצלי הכל היה מושלם, והחלקים התאימו אחד לשני באופן מושלם

    מכלול הזנב:

    כמו בכל המסוקים החדשים של אליין, גם המסוק הזה מגיע עם המכלול החדש בעל 2 נקודות אחיזה על הסליידר.

    קודם כל, נרכיב את תיבת הזנב:



    אין מה להרחיב, כל החלקים התאימו זה לזה כמו לגו, יש לוודא שהגג"שים יושבים כמו שצריך ושהמאשינג ביניהם בסדר



    הגריפים של הזנב, החלק הזה הגיע מורכב על לוקטייט מהמפעל, הלוקטייט שאליין משתמשים בו מאוד חזק ולכון השתמשתי במלחם על ראש הבורג כדי להוציא אותו בקלות.
    יש לציין לטובה שהכל היה מורכב כראוי , ושאפילו מיסבי הלחץ היו מגורזים בצורה מספקת:

    להלן המכלול מפורק:



    ומורכב:



    לאחר ההרכבה אחד הגריפים זז קצת יותר קשה מהשני, אחרי 5 טיסות שניהם זזו חלק לגמרי

    מכלול הסליידר:



    מומלץ לפרק הכל, להוסיף בורג אחד כל פעם ואחרי כל בורג שנוסף לוודא שהמכלול אכן זז בצורה חלקה לחלוטין- ככה שיפול תחת המשקל של עצמו בחופשיות!
    יש לציין שאיכות הייצור של המכלול היתה גבוהה מאוד, וגם אחרי הידוק הברגים הכל זז חלק לגמרי.

    והכל מורכב:



    בזרוע של הסליידר יש 2 חורים שבהם ניתן לשים את התפוח שמתחבר לפושרוד של הזנב, אני הלכתי על החור החיצוני, מה שנותן לי פחות טווח תנועה ויותר רזולוציה, התוצאה היא שהסליידר לא מדיע לגבול בכיוון שעם מומנט התנועה, אבל זה בסדר מכיוון שגם ככה לא צריך המון טווח עם כיוון התנועה.
    התוצאה שהתקבלה היתה התנהגות זנב מושלמת, הזנב מתנהג מאוד יפה ומספק עצירות נקיות וחדות, ללא שום BOUNCE BACK וכו'



    בכך סיימנו את מכלול הזנב, ואפשר להמשיך לבום ולטורקטיוב:



    לטורקטיוב יש להדביק 2 מיסבים/ ועליהם להלביש 2 גומיות, המיסבים נועדו לתמוך בטורקטיוב בתוך הבום. לפי החוברת של המסוק אליין מציינים שיש לרווח את 2 המיסבים במרווחים שווים, אני לא רואה את ההגיון בצעד הזה,
    והדבקתי אותם בסטייה של 2 ס"מ מהמרווחים השווים כדי שהמיסבים יחלקו את הטורקטיוב ל-3 מקטעים לא שווים באורכם, צעד זה אמור למנוע יצירה של גל הרמוני בטורקטיוב בזמן סיבוב, ואכן המסוק עובד בלי שום וויבראציות

    לפני הדבקת המיסבים עם CA- לא לשכוח לנקות גם את הטורקטיוב, וגם את הטבעת הפנימית של המיסב עם אלכוהול כדי להעלים שמנים שנותרו מזמן הייצור, אם לא תעשו את זה יש סיכוי טוב שההדבקה לא תהיה חזקה מספיק, ותשתחרר בזמן
    החדרת הטורקטיוב לבום עצמו.

    מבט זריז ל-BOOM BLOCK כדי לוודא שהכל יושב במקומו:
    אליין השתמשו בגג"שים בעלי חתך מוטה גם בהנעה לזנב, מה שיוצר מסוק מאוד שקט


    לא לשכוח לוודא ששני החצאים נסגרים לגמרי לפני ההרכבה, אם הם לא נסגרים לגמרי והכל בפנים ישוב במקום, כמה מכות עדינות עם פטיש גומי בד"כ יסגרו את המרווח

    מכלול הזנב מורכב על הבום:

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_0001.jpg‏ 
Views:	502 
Size:	355.7 קילובייט 
ID:	112460   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0002.jpg‏ 
Views:	497 
Size:	271.9 קילובייט 
ID:	112461   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0004.jpg‏ 
Views:	492 
Size:	298.0 קילובייט 
ID:	112462   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0006.jpg‏ 
Views:	480 
Size:	223.1 קילובייט 
ID:	112463   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0008.jpg‏ 
Views:	478 
Size:	290.0 קילובייט 
ID:	112464  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0010.jpg‏ 
Views:	485 
Size:	232.0 קילובייט 
ID:	112465   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0012.jpg‏ 
Views:	487 
Size:	294.0 קילובייט 
ID:	112466   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0013.jpg‏ 
Views:	468 
Size:	254.3 קילובייט 
ID:	112467   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0014.jpg‏ 
Views:	485 
Size:	254.9 קילובייט 
ID:	112468   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0015.jpg‏ 
Views:	490 
Size:	242.4 קילובייט 
ID:	112469  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0016.jpg‏ 
Views:	474 
Size:	240.7 קילובייט 
ID:	112470   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0018.jpg‏ 
Views:	475 
Size:	234.7 קילובייט 
ID:	112471   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0019.jpg‏ 
Views:	483 
Size:	232.2 קילובייט 
ID:	112472   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0021.jpg‏ 
Views:	472 
Size:	221.7 קילובייט 
ID:	112473   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0023.jpg‏ 
Views:	472 
Size:	308.0 קילובייט 
ID:	112474  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0024.jpg‏ 
Views:	134 
Size:	273.7 קילובייט 
ID:	112475   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0026.jpg‏ 
Views:	453 
Size:	281.5 קילובייט 
ID:	112476   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0027.jpg‏ 
Views:	459 
Size:	260.3 קילובייט 
ID:	112477   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0028 (2).jpg‏ 
Views:	470 
Size:	269.9 קילובייט 
ID:	112478   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0028 (3).jpg‏ 
Views:	461 
Size:	332.9 קילובייט 
ID:	112479  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0028 (4).jpg‏ 
Views:	458 
Size:	353.6 קילובייט 
ID:	112480   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0028.jpg‏ 
Views:	409 
Size:	424.4 קילובייט 
ID:	112481   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0029.jpg‏ 
Views:	408 
Size:	356.8 קילובייט 
ID:	112482   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0033.jpg‏ 
Views:	393 
Size:	316.0 קילובייט 
ID:	112483   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0034.jpg‏ 
Views:	398 
Size:	334.8 קילובייט 
ID:	112484  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0037.jpg‏ 
Views:	387 
Size:	445.0 קילובייט 
ID:	112485   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0038.jpg‏ 
Views:	376 
Size:	340.8 קילובייט 
ID:	112486   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0040.jpg‏ 
Views:	374 
Size:	241.6 קילובייט 
ID:	112487   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0041.jpg‏ 
Views:	380 
Size:	204.3 קילובייט 
ID:	112488   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0042.jpg‏ 
Views:	381 
Size:	302.3 קילובייט 
ID:	112489  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0043.jpg‏ 
Views:	368 
Size:	182.1 קילובייט 
ID:	112490   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0046.jpg‏ 
Views:	374 
Size:	268.5 קילובייט 
ID:	112491   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0047.jpg‏ 
Views:	375 
Size:	238.5 קילובייט 
ID:	112492   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0048 (2).jpg‏ 
Views:	373 
Size:	295.6 קילובייט 
ID:	112493   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0048 .jpg‏ 
Views:	404 
Size:	317.0 קילובייט 
ID:	112494  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0048.jpg‏ 
Views:	403 
Size:	239.2 קילובייט 
ID:	112495   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0049.jpg‏ 
Views:	394 
Size:	282.5 קילובייט 
ID:	112496   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0050.jpg‏ 
Views:	391 
Size:	440.3 קילובייט 
ID:	112497   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0051.jpg‏ 
Views:	396 
Size:	442.9 קילובייט 
ID:	112498   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0054.jpg‏ 
Views:	386 
Size:	333.4 קילובייט 
ID:	112499  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0055.jpg‏ 
Views:	388 
Size:	230.9 קילובייט 
ID:	112500   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0061.jpg‏ 
Views:	398 
Size:	243.1 קילובייט 
ID:	112501   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0063.jpg‏ 
Views:	395 
Size:	275.4 קילובייט 
ID:	112502   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0064.jpg‏ 
Views:	372 
Size:	449.5 קילובייט 
ID:	112503   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0066.jpg‏ 
Views:	372 
Size:	363.4 קילובייט 
ID:	112504  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0073.jpg‏ 
Views:	363 
Size:	362.9 קילובייט 
ID:	112505   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0075.jpg‏ 
Views:	356 
Size:	385.6 קילובייט 
ID:	112506   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0076.jpg‏ 
Views:	365 
Size:	297.3 קילובייט 
ID:	112507   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0077.jpg‏ 
Views:	368 
Size:	253.0 קילובייט 
ID:	112508   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0078 (2).jpg‏ 
Views:	371 
Size:	325.0 קילובייט 
ID:	112509  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0078.jpg‏ 
Views:	366 
Size:	336.3 קילובייט 
ID:	112510   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0080.jpg‏ 
Views:	360 
Size:	363.3 קילובייט 
ID:	112511   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0081.jpg‏ 
Views:	376 
Size:	381.0 קילובייט 
ID:	112512   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0083.jpg‏ 
Views:	364 
Size:	476.8 קילובייט 
ID:	112513   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0084.jpg‏ 
Views:	820 
Size:	466.1 קילובייט 
ID:	112516  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_0085.jpg‏ 
Views:	362 
Size:	337.3 קילובייט 
ID:	112518   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0087.jpg‏ 
Views:	372 
Size:	269.9 קילובייט 
ID:	112519  
    נערך לאחרונה על ידי bendisar; 27-08-2014 בשעה 16:41:39.
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

נושאים דומים

  1. [שרשור בניה] בנייה וסקירה של ה- Align Trex 450L Dominator החדש
    על ידי bendisar בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 19-04-2014, 17:50:15
  2. בנייה וסקירה של ה- Align Trex 450L Dominator החדש
    על ידי bendisar בפורום סקירות מסוקים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 31-12-2013, 06:33:33
  3. צפון trex 700e 3gx בשלוו בנייה ב4500שק
    על ידי מוועאד בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-08-2012, 03:43:24
  4. [מוצר חדש] Align Trex 700E F3C
    על ידי ziki בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 17-08-2010, 10:33:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •