שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2013
    הודעות
    40
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    היי דוח מצב מהטיסת ניסוי אי שם בדרום.
    לי אין הסבר מה קרה אבקש את עזרתכם


  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    קרה בדיוק מה שהיה מצופה
    אי אפשר לבנות טיסן טס באפס ידע
    אין דיהדראל, אין פרופיל , אין מרכז כובד, אין איזון בסיסי, יש ים של מומנטים מהמנוע ובלי טיפת כוח
    אי אפשר ללמוד שחיה בהתכתבות, גם לא לתכנן טיסנים דרך פורומים
    ואין כל קשר בין הטיסן הזה לביקסלר או לאיזיסטאר.
    יש רק דרך אחת שזה יצליח: ללמוד , ללמוד וללמוד (ולא בהתכתבות)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לwind556 על הודעתו:

    mosheh50 (01-09-2014)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2013
    הודעות
    40
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    היי לכוולם
    תודה על התשובה
    אנחנו בשיפוצים (כהרגלי בקודש)
    בישום כל המחדלים שציינת

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    ציטוט נכתב במקור על ידי mosheh50 צפיה בהודעה
    היי לכוולם
    תודה על התשובה
    אנחנו בשיפוצים (כהרגלי בקודש)
    בישום כל המחדלים שציינת

    מהכרותי הקצרה איתך, אתה אדם בעל מוטיבציה ענקית, אבל אתה הולך בדרך ההפוכה
    אם היית מוצא לך מדריך, מנטור, מלווה, והיית מקשיב רק לו ולא לבליל של דעות שונות מאנשים שונים, כבר היה לך טיסן טס מעשה ידיך, טיסן חכם, נכון וטוב

    (בקרוב סדנה לטיסן מתחילים-אתה מוזמן)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    היי משה,

    קשה להיות נחרץ רק לפי הסרטון אז אתן כמה סיבות לפי הסבירות בעיניי:

    1. טעות מטיס. תגובה חריפה מדי על הגה הגובה. אולי הגהים חריפים מדי.

    2. בדיקת איזון לפי שני שליש כנף.
    ואפילו נסיונות זהירים של השלכה ודאייה ללא מנוע מעל דשא לבדיקת איזונים ותגובות. נראה לרגע כאילו יש לטיסן מרכז כובד אחורי.

    3. בדיקת תקינות והתאמת בקר/מנוע/פרופ או הוספת כוח מנוע.

    ו... אם תנסה מספיק - תצליח.
    מדריך ללא ספק יוזיל עלויות ויקצר תהליכים אבל הכי כיף לבד

    בהצלחה.

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAvSa על הודעתו:

    mosheh50 (02-09-2014)

  8. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    את נסיונות הדאייה צריך לבצע עם כל הציוד של זמן טיסה. כולל סוללה. ועם מנוע כבוי. שלט דלוק למקרה חירום אבל ללא מעורבות כל עוד הכל תקין.

    חשוב להתחיל בזהירות, מגובה נמוך, ומעל דשא כך שלא תצבור נזקים אם אינו מאוזן. אם צריך מאזנים ועולים בגובה ובעוצמת הזריקה.
    לא צריך להגזים. ברגע שתראה שההתנהגות מאוזנת אפשר לעבור לטיסה ממונעת.

    חשוב להשליך את הטיסן מאוזן ועדיף להחזיקו מתחת למרכז הכובד ולתוך הרוח.

    התורה על רגל אחת...

  9. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2013
    הודעות
    40
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    אכן כן
    במסגרת השיפוצים של הביבי שלי מצאתי שמייצב גובה (אפ) גס מאוד ואילו דאוון עדין מאוד
    והשאלה שלי איך אני מתקן את הבעיה בשלט.
    ניסיתי את כול הסטיקים בשלט לשנות למצב (0) או (1 ) לא עוזר
    בשלט שלושת המצבים על (1) ו 100%

  10. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    משה... אתה טוב בחידות דלות בנתונים

    תתחיל בהחלפת חיבור הסרוו לערוץ אחר במקלט. נניח זה של הגה הכיוון. אם יסתדר אז נדע שהבעייה בשלט. ואם לא - בטיסן (ציר/התנגדות/מעצור/סרוו/לינק/הורן/פושר/זוויות...)

    אם הבעיה בטיסן (החלפת ערוץ לא עזרה) נתק את הפושר מהסרוו ונסה, באצבעותיך, בתנועה זהה לזאת של הסרוו (מיקום/זווית/תנועה/עוצמה) להניע את ההגה. האם הוא נע בחופשיות ובאופן סימטרי לשני הצדדים? אם כן אז התמקדנו בסרוו. אם לא ברכיבי העברת התנועה והציר...

    אם וכאשר תהיה ודאי שהבעיה ברדיו תן הודעה בפורום המתאים עם פרטים מדויקים של סוג הרדיו, מקלט, סרוו ובטוח יהיה מי שיש לו כזה וידע לעזור.

    בהצלחה

  11. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2013
    הודעות
    40
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    אחרי כל הבדיקות ניראה הבעיה בשלט וזה למה:
    החלפתי ערוץ למאזנות ועדין פניה ימינה חריפה מאוד ושמאלה עדינה.
    הטיה ימינה ושמאלה בסרוו באופן ידני אכן יש תנועה שווה לכל נפש תקין.
    עכשיו נשאלת השאלה מה זה פורום מתאים אם לא הפורום הזה.
    ולמה לי לרעות בשדות אחרים.

  12. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    יפה מאוד.

    לא שדות זרים, משה, רק ערוגה אחרת...
    http://www.efly.co.il/forums/forumdi...יו-ואלקטרוניקה

    לכל יצרן שלטים יש את השיטה והשמות שלו.
    תן בפורום את כל הפרטים: יצרן, דגם משדר, ודגם מקלט ואפילו צילום של השלט והפקדים שלו ובטוח יהיה מישהו שמכיר. אולי אפילו אני...

  13. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAvSa על הודעתו:

    mosheh50 (04-09-2014)

  14. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    אתה מנסה ללמוד שחיה בהתכתבות
    זה לא יעיל וגם חסר אחריות לנסות לפתור בעיות כאלה בהתכתבות
    תמצא מישהו שמבין שיראה את הטיסן במו עיניו ואם הוא באמת מבין זה יסודר כמו שצריך
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. המשתמשים הבאים אמרו תודה לwind556 על הודעתו:

    mosheh50 (04-09-2014)

  16. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    אפשר, משה, אפשר. יותר קשה אבל אפשר.

    http://www.efly.co.il/forums/showthr...375#post422375

    רק אל תיקח סיכונים בטיחותיים. וכדאי שהמטיס יהיה בעל ניסיון או שזה יהיה ניסיון קצר ומסוכן.

  17. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAvSa על הודעתו:

    mosheh50 (04-09-2014)

  18. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2013
    הודעות
    40
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    Click image for larger version. 

Name:	תמונה 1.JPG 
Views:	120 
Size:	137.5 קילובייט 
ID:	112833Click image for larger version. 

Name:	תמונה 2.JPG 
Views:	128 
Size:	103.8 קילובייט 
ID:	112834
    זה מה יש ועם זה ננצח

  19. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2013
    הודעות
    40
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    אני עדיין חופר בפורום
    שאתם נתתם לי הגעתי עד עמוד 12
    ואני ממשיך
    אך עד כה לא מצאתי .
    הבעיה שלי בעיה בשלט למי שהצטרף.
    מייצב גובה מגיב באופן קיצוני באפ

  20. #15
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    לפרק את זרוע סרוו הגה גובה , להפעיל את המערכת לוודא שכל הסטיקים\טרימים\SUBTRIM כולם על ה0 כלומר אמצע.
    לוודא שהTRAVEL ADJUST זהה בפלוס ובמינוס של הגה הגובה
    חבר זרוע סרוו- היתבונן על התנועה היחסית בין תזוזת זרוע הסרוו להורן שעל משטח ההיגוי. אם אחכ יהיו תהיות , צתלם את מצב האפס
    , באופן ברור

  21. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    ציטוט נכתב במקור על ידי mosheh50 צפיה בהודעה
    אני עדיין חופר בפורום
    שאתם נתתם לי הגעתי עד עמוד 12
    ואני ממשיך
    אך עד כה לא מצאתי .
    הבעיה שלי בעיה בשלט למי שהצטרף.
    מייצב גובה מגיב באופן קיצוני באפ


    מנסיוני הרב ביותר, עוד לא קרה פעם אחת שמישהו תיאר בעייה בהתכתבות ואכן זאת הייתה הבעייה
    צריך מינימום של ידעי אפילו כדי לתאר בעייה שלא לדבר על לאתר בעייה, ולך חסר הידע הזה
    הדיון כאן לא נושא פירות כי הוא חסר ערך וכולם מתפתלים סביב פרשנויות שברוב המקרים אין להם שום קשר למציאות.
    בהצלחה רבה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  22. #17
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    ..שש בבוקר עם הקפה השחור...מ'כפת לך לנסות לפתור.

  23. #18
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    היי משה,

    לא מכיר את השלט אבל מצאתי קישור באתר היצרן של דגם זהה או דומה מספיק.
    http://www.spektrumrc.com/Products/D...1#prod_manuals

    תוריד משם את המדריך בפורמט PDF.
    בעמוד 24 יש הנחיות להגדרת מודול טיסן שלב אחרי שלב. הייתי במקומך מגדיר מודול חדש. זה ייקח דקה וחצי במקום לחפש מה מוגדר ואיפה שאחראי לבעיה.

    בכלל שווה לקרוא קצת ולהכיר את השלט שלך. אם לא מסתדר או יש שאלות אשמח לנסות לעזור.

    שבת שלום ובהצלחה
    נערך לאחרונה על ידי AvSa; 05-09-2014 בשעה 19:07:35.

  24. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2013
    הודעות
    40
    תודה!
    6
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    נפתרה הבעיה ע"י כיול חדש זהו....
    מחר ניסויי כלים חדש

  25. #20
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    כל הכבוד.

    בדוק טווחי תנועה, וכיווני תנועה נכונים בכל ההגהים.
    בדוק מרכזי כובד.

    ותבצע את הניסוי במקום מתאים מרוחק מאנשים ורכוש... עם מטיס מיומן.

    בהצלחה

  26. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: סיעור מוחות מה קרה שעטנז (איזיסטאר או ביקסלר)

    התנהגות של מרכז כובד אחורי...
    אם תנועת הגה הגובה לא לינארית וחריפה בקצוות, כיול אקספוננציאל הפוך
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

נושאים דומים

  1. סיפור קטן
    על ידי david si בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 04-12-2011, 20:09:42
  2. סיפור המשך ל "סיפור נחמד על איש מיוחד"
    על ידי dror_z בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 02-01-2011, 16:55:31
  3. סיפור על חבר
    על ידי עמיתפורת בפורום פורום JET-ים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 25-07-2010, 22:08:15
  4. [דיון] סיפור על חבר
    על ידי saarordan בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 09-07-2010, 17:57:03
  5. סיפור על חבר
    על ידי ellad2007 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-07-2010, 17:50:55

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •