שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: האם זאת בעיית בקר?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    הודעות
    84
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל האם זאת בעיית בקר?

    שלום לכולם, ברשותי בקר חדש מדגם
    -Amp Pro Switch-Mode BEC Brushless ESC (V2
    30 AMP
    שמתי לב שבאמצע טיסה אני חייב להוריד את הגז עד הסוף ואז לפתוח שוב כדי שהמנוע יגיב
    זה קורה מידיי פעם אך זה מאוד מציק, משיהו מכיר את הבעייה? משיהו יודע על פתרון הבעייה?

    הסטאפ המלא : 2725 Brushless Outrunner Motor 1600kv
    Turnigy TG9e 9g / 1.5kg / 0.10sec Eco Micro Servo - Long Wire Version
    Turnigy TG9e 9g / 1.5kg / 0.10sec Eco Micro Servo

    דני

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2014
    מיקום
    Stockholm
    הודעות
    163
    תודה!
    3
    הודה 14 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם זאת בעיית בקר?

    .Check your Battery! Is it ok? Seems like Voltage drops to Auto Cut off point and that is why you have to pull throttle
    all the way down to regain control.
    ,or it can be that your Auto Voltage Cut off is not setup correctly or number of cells
    in the ESC. you can program it through your transmitter. refer to ESC manual

    Ronny
    נערך לאחרונה על ידי Ronny Cohen; 26-10-2014 בשעה 14:23:09.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם זאת בעיית בקר?

    שים קישורים למנוע ולבקר ותציין גם את הערך C של הסוללה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    הודעות
    84
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם זאת בעיית בקר?

    זה הבקר http://www.e-fliterc.com/ProdInfo/Fi...30B_Manual.pdf
    זה המנוע https://www.hobbyking.com/hobbyking/...dProduct=23769
    הסוללות 2200 חלקם 30C וחלקם 25 C

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    הודעות
    84
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם זאת בעיית בקר?

    וקראתי כעת את זה אבל השאלה איך לכוון ל 74%?

    Programming Menu 1 – Voltage Cutoff
    The default setting is 74% cutoff*.
    Use this option to set the voltage at which the ESC will shut down the motor to prevent damage to the battery when it reaches the cutoff voltage.
    You will know the battery has reached auto cutoff when you hear the motor “pulse” repeatedly.
    1. Move the throttle stick to full throttle to make changes to the voltage cutoff programming.
    a. To select 3-cell low voltage cutoff—You will hear 3 short beeps. Move the throttle stick to center. The ESC will beep 2 times, indicating you
    have set the program selection. Leave in full throttle for 5 seconds to advance to the next selection.
    b. To select 4-cell low voltage cutoff—You will hear 4 short beeps. Move the throttle stick to center. The ESC will beep 2 times, indicating you
    have set the program selection. Leave in full throttle for 5 seconds to advance to the next selection.
    c. To select 74% cutoff—You will hear 7 short beeps. Move the throttle stick to center. The ESC will beep 2 times, indicating you have set the
    program selection. Leave in full throttle for 5 seconds to advance to the first selection again.
    *IMPORTANT NOTE ABOUT 74% CUTOFF: This option will activate the soft cutoff at 74% of the startup voltage or 9.2V, whichever is higher.
    For example, if the battery measures 16.8 volts at startup, then the soft cutoff will occur at 12.4 volts.
    The 74% cutoff option will check the startup voltage every time you connect the battery to the ESC. Avoid using partially charged batteries, as the
    system cannot protect the Li-Po batteries if you are using the 74% cutoff and connect a partially charged battery.
    You will know the battery has reached soft auto cutoff when you hear the motor “pulse” repeatedly. Land your model as soon as you hear the
    motor pulse (indicating the battery voltage has dropped to the cutoff voltage level) to prevent over-discharge of the Li-Po battery and to prevent
    sudden power loss.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    הודעות
    84
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם זאת בעיית בקר?

    תכלס צריך לכוון מחדש משהו?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2014
    מיקום
    Stockholm
    הודעות
    163
    תודה!
    3
    הודה 14 פעמים ב 13 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם זאת בעיית בקר?

    Japp, you got that right
    Just follow the instructions
    this will most probably
    solve your problem, it seems like your ESC is set wrong
    after looking att the links
    Good Luck
    Ronny

    ALWAYS REMOVER PROPELLOR WHEN ADJUSTING ESC!!! don't forget
    נערך לאחרונה על ידי Ronny Cohen; 26-10-2014 בשעה 17:51:18.

נושאים דומים

  1. בעיית תקשורת
    על ידי איתי לונטל בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-06-2014, 06:44:53
  2. [אוף!] בעיית מיקום bec של קאסל בlogo 600
    על ידי יונתן 1 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 02-07-2011, 20:17:02
  3. [עזרה!] בעיית קאט אוף
    על ידי טלרועי בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 24-06-2011, 20:15:06
  4. בעיית CUT OFF
    על ידי asafsee בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 03-01-2009, 00:15:29
  5. בעיית 2.4
    על ידי asafsee בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 30-11-2008, 11:52:56

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •