תגובה: שאלה בקשר למכונית מהסיני

נכתב במקור על ידי
Omer_Chovel
אתה התבלבלת יש שני חיבורים מקביל וטורי.
נניח יש לך 2 סוללות 7.4 1000mah
חיבור מקבילי יגרום לסוללה של 7.4 וולט 2000מאש
ואילו חיבור טורי יתן לך 14.8 וולט 1000מאש.
אני בטוח ב100 אחוז שהם התכוונו לחיבור מקבילי בוא אתה משאיר את המתח אך מכפיל את זמן הנסיעה....
חיבור מקבילי בנוי על ידי חיבור חיובי וחיובי, שלילי ושלילי והם מחוברים לבקר.
ואילו חיבור טורי,
+ של סוללה אחת ו - של סוללה אחרת מחוברים אחד לשני והשניים האחרים מחוברים לבקר.
קשה להסביר את זה ככה במילים יש כמה מאמרים שיסדרו לך את המידע בראש (גם לי זה סידר למרות שאני כמעט ולא נוגע במכוניות, לפחות לא בצד הטכני).
בינתיים ממליץ לך לא לגעת במכונית עד שיעזרו לך פה אנשים שיותר חכמים ממני.
OmeR Chovel
-----------------------------------------
HK Yak 55+plush 40
Excel 2000+os 46 axii+hitec hs311
Spektrum dx8+ar8000+6ch orange
Futaba 4yf 2.4ghz fhss+ r2004gf
RF7 interlink Futaba
עומר, הרכב מיועד לעבוד עם 4 תאים בטור, בתצורה של 2 סוללות של 2S מחוברות בטור ולא במקביל, אפשר גם לראות את זה מהתיאור של המוצר:
Required:
3ch car radio set
Charger for LiPoly battery
2 x 2S 1300mah LiPoly packs in series -
חיבור 2 סוללות של 2 תאים בקיבולת 1300MAH כל אחת בטור
ולפותח השרשור, הרכב מתוכנן לעבוד על מתח של 4 תאים (2 סוללות של 2 תאים בטור) יכול להיות מאוד שהבקר מצפה למתח של 4 תאים, אבל מהסוללה שלך הוא רואה רק 3 תאים, ולכן ההגנת מתח נמוך של הבקר מופעלת.
הייתי בודק אם יש איך לתכנת את ההגנת מתח נמוך של הבקר (נקראת גם LVC- low Voltage cutoff) , או לחילופין לעבוד במתח שבו הבקר והמנוע של המכונית תוכננו לעבוד
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz