הבעייה נובעת מאי מודעות לסדר גודל של הזרם שהמנועים הללו צורכים.
לראייה :
הטירקס 600-esp שלנו חובר ללוגר , והקליט את כל נתוניי הזרם, מתח והספק במשך כל הטיסה.
אני אבקש מרועי להציג את זה כאן בפורום.
בשיא , הזרם נמדד עד לערך של 103 אמפר !!!!! וההספק הגיע בשיא ל -2710 וואט !!!!
אומנם ב -250 אני בטוח שהזרם בסדר גודל יותר קטן , אבל גם שם אני מניח שמדובר בכמה אמפרים טובים. ( לא יודע איזה כלי הטיס המכר שלך ).
כפי שעמית ציין , יש חשיבות עליונה לשימוש במחברים טובים , וכמובן יש להקפיד על הלחמות טובות , ולא "הדבקות " כפי שנוכחתי בלא מעט מיקרים.
יש נטייה לחפש בעיות , היכן שהן לא קיימות..כמו כיוון הבקר , כשהבעייה היא בעייה חשמלית פשוטה שנובעת ממגע לא טוב.
דרך אגב , לאחר שאיבדנו פעם מסוק בשל מחבר לקוי , אנו נוהגים באופן קבוע להחליף את מחבריי הדין , הן של הסוללות והן של הבקר , מכיוון שבמשך הזמן פניי השטח שלהן לא חלקים בשל הניצוץ האדיר שפורץ בזמן חיבור הפק לבקר.בבקרים מסויימים קיימת מערכת אנטי ספרק שמונעת את זה.
כל הכבוד עמית שלא נפלת , ואיבחנת את הסיבה לבעייה ממבט ראשון.
אין , אין כמו ניסיון....
חג שמח
עוזי.