שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 32

נושא: קיטועי מנוע

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל קיטועי מנוע

    ביום שישי האחרון, הגעתי לשטח בשפיים במטרה להטיס את הג'וק החדש שלי (250).
    כשיצאתי מהרכב פגש אותי מכר ותיק שביקש את עזרתי בכך שהמנוע שלו מקטע באויר והוא לא
    יודע מה לעשות כי ניסה הכל.
    במבט חטוף על המסוק ראיתי כי המחברים בין הבקר למנוע מולחמים בצורה גרועה ואף
    גלויים מעט וישר הערתי לו על ההלחמות הללו שלדעתי הכל מתחיל משם.
    האיש הנחמד לא ממש ששם להקשיב לי והתעקש שאלה בעיות הגדרות הבקר והביא את כרטיס
    התכנות של הבקר ואני ועודד שיחקנו שיחקנו בהגדרות מספר דקות וכמובן ששום דבר לא עזר לפתרון הבעיה, המסוק ממריא ומייד יש קיטועים כמו הפרעות/גמגום/ניתוקי חשמל.
    לאחר ניסיונות ארוכים אותו אדם כנראה הבין שזו לא בעיית תכנות ושיפר את המגעים במעט ולאחר
    שיפור המגעים ע"י הרחבת הפינים של המחברים - הפלא ופלא - נפתרה הבעיה.

    מסקנות:
    כמעט כל הבעיות מתחילות מבעיות הלחמה לקויות.
    יש לעבור על ההלחמות ולבדוק כי אין מגעים גלויים.
    לאחר שעברנו על אלה ושללנו בעיית מגעים יש לעבור לתוכנה.

    בהצלחה
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    ביום שישי האחרון, הגעתי לשטח בשפיים במטרה להטיס את הג'וק החדש שלי (250).
    כשיצאתי מהרכב פגש אותי מכר ותיק שביקש את עזרתי בכך שהמנוע שלו מקטע באויר והוא לא
    יודע מה לעשות כי ניסה הכל.
    במבט חטוף על המסוק ראיתי כי המחברים בין הבקר למנוע מולחמים בצורה גרועה ואף
    גלויים מעט וישר הערתי לו על ההלחמות הללו שלדעתי הכל מתחיל משם.
    האיש הנחמד לא ממש ששם להקשיב לי והתעקש שאלה בעיות הגדרות הבקר והביא את כרטיס
    התכנות של הבקר ואני ועודד שיחקנו שיחקנו בהגדרות מספר דקות וכמובן ששום דבר לא עזר לפתרון הבעיה, המסוק ממריא ומייד יש קיטועים כמו הפרעות/גמגום/ניתוקי חשמל.
    לאחר ניסיונות ארוכים אותו אדם כנראה הבין שזו לא בעיית תכנות ושיפר את המגעים במעט ולאחר
    שיפור המגעים ע"י הרחבת הפינים של המחברים - הפלא ופלא - נפתרה הבעיה.

    מסקנות:
    כמעט כל הבעיות מתחילות מבעיות הלחמה לקויות.
    יש לעבור על ההלחמות ולבדוק כי אין מגעים גלויים.
    לאחר שעברנו על אלה ושללנו בעיית מגעים יש לעבור לתוכנה.

    בהצלחה

    עמית, כל הכבוד על האיבחון שלך
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    הבעייה נובעת מאי מודעות לסדר גודל של הזרם שהמנועים הללו צורכים.
    לראייה :
    הטירקס 600-esp שלנו חובר ללוגר , והקליט את כל נתוניי הזרם, מתח והספק במשך כל הטיסה.
    אני אבקש מרועי להציג את זה כאן בפורום.
    בשיא , הזרם נמדד עד לערך של 103 אמפר !!!!! וההספק הגיע בשיא ל -2710 וואט !!!!
    אומנם ב -250 אני בטוח שהזרם בסדר גודל יותר קטן , אבל גם שם אני מניח שמדובר בכמה אמפרים טובים. ( לא יודע איזה כלי הטיס המכר שלך ).
    כפי שעמית ציין , יש חשיבות עליונה לשימוש במחברים טובים , וכמובן יש להקפיד על הלחמות טובות , ולא "הדבקות " כפי שנוכחתי בלא מעט מיקרים.
    יש נטייה לחפש בעיות , היכן שהן לא קיימות..כמו כיוון הבקר , כשהבעייה היא בעייה חשמלית פשוטה שנובעת ממגע לא טוב.
    דרך אגב , לאחר שאיבדנו פעם מסוק בשל מחבר לקוי , אנו נוהגים באופן קבוע להחליף את מחבריי הדין , הן של הסוללות והן של הבקר , מכיוון שבמשך הזמן פניי השטח שלהן לא חלקים בשל הניצוץ האדיר שפורץ בזמן חיבור הפק לבקר.בבקרים מסויימים קיימת מערכת אנטי ספרק שמונעת את זה.
    כל הכבוד עמית שלא נפלת , ואיבחנת את הסיבה לבעייה ממבט ראשון.
    אין , אין כמו ניסיון....
    חג שמח
    עוזי.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    עוזי - באיזה בקרים יש אנטי-ספרק?
    ובהזדמנות נשמח לכמה טיפים להלחמות טובות
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    בקשר לבקרים נחכה שהדוקטור ( רועי ) יתעורר משנת היופי שלו וישפוך קצת מידע בנושא.
    לגביי הלחמות , אם אתה מתכוון למחבריי דין למשל אז ככה :
    קודם כל יש להשתמש במלחם טוב ובעל הספק מתאים ובדיל טוב שבדרך כלל נמכר בחנויות אלקטרוניקה .
    לרוב הצרכים מלחם בהספק 30-35 ווט יספיק.
    להלחמת חוטם עבים במיוחד למחבריי דין או למחברי יציאת הבקר לכיוון המנוע , אני נוהג להשתמש במלחם בהספק 60 ווט.
    ראש המלחם חייב להיות נקי ומצופה בבדיל .
    במידה והראש לא נקי ניתן להשתמש במישחה מיוחדת ( ואני לא מתכוון למישחת הלחמה ) , אלא מישחה שמצפה את הראש וממש מחדשת אותו תוך שניות.
    נמכר בחנויות אלקטרוניקה בקופסת מתכת קטנה שמספיקה להמון זמן תחת השם tip refreshener.
    יש לצפות מראש בבדיל את החוט המיועד להלחמה ואת פניי שטח המגע של המחבר .
    כדאי ורצוי לקבע פיזית את המחבר ע"מ שלא יזוז , להצמיד את החוט המצופה לפניי שטח המגע המצופה , ולחמם עם מלחם מלמעלה עד ששניהם הופכים לאחד . ( כדאי לתפוס את החוט עם שפיץ פלייר מכיין שהחום מתפשט מהר ולא יהיה נעים או אפשר לסיים את ההלחמה בלי כוייה קטנה ).
    ניתן להוסיף עוד מעט בדיל במהלך ההצמדה , אבל לא הרבה , אחרת העסק יתפח למימדים לא סבירים.
    כעיקרון , אם נסכם , :
    מלחם בהספק המתאים לצרכים עם ראש נקי
    בדיל טוב
    פניי השטח של האובייקטים המיועדים להלחמה , נקיים ומצופים כהלכה.
    להשתדל לא לרעוד במהלך ההלחמה ( כפי שקורה בגילי לעיתים )...
    וכן , כל העסק אמור להיות קצר ומהיר.
    אין צורך לבשל את הבדיל המותך וללוש אותו עם המלחם כפי שחלק נוהגים לעשות.
    הלחמה טובה לאו דווקא נמדדת בגודל שלה או בכמות הבדיל שהשתמשת בה.
    קצת אימונים וזה מצליח...
    בהצלחה.
    עוזי

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת ישי
    הודעות
    1,467
    תודה!
    21
    הודה 9 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    עוזי תודה על הטיפים מה לגבי משחת ההלחמה ? אני נוהג למרוח מעט על החוט לפני הציפוי בבדיל ואחרי הציפוי לפני ההלחמה לאוביקט,
    האם אני נוהג נכון ?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    אין בעייה

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    עוזי - באיזה בקרים יש אנטי-ספרק?
    ובהזדמנות נשמח לכמה טיפים להלחמות טובות
    קבל אנטי ספארק בחינם
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=759403

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    מוכר וידוע יגאל.
    לגבי השאלה של שרון, בבקרי המיועדים למערכות בהספק גבוה ישנה מערכת פנימית הנקראת-ANTI SPARK.
    היא נמצאת בד"כ בבקרים איכותיים המיועדים למתחים גבוהים.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    יש איזושהי טכניקה לבדוק הלחמות מעבר לויזואלית?

    ולגבי חומר לחידוש ראשים ומשחות הלחמה וכו' - לעצלנים שלא רוצים לצאת מהבית או שיש להם זמן ‎לערוך קניות רק בלילה (כמוני) יש ב DX את כל הדברים.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי TooLy צפיה בהודעה
    מוכר וידוע יגאל.
    לגבי השאלה של שרון, בבקרי המיועדים למערכות בהספק גבוה ישנה מערכת פנימית הנקראת-ANTI SPARK.
    היא נמצאת בד"כ בבקרים איכותיים המיועדים למתחים גבוהים.
    למשל בבקרים איכותיים מתוצרת Schulze.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    אני משתמש בנגד 100 אום כדי לחבר 10 תאים לבקר 100 אמפר HV שדוחף מנוע היפריון ל 2500 וואט על טיסן YAK-54 120E- פתרון פשוט שעובד מצויין

    הקבל שעל הבקר נטען דרך הנגד באיטיות (כ-2 שניות) ואז אני מחבר קונקטור שעוקף את הנגד ותפקידו להעביר את הזרם הגבוה
    אין זכר לניצוצות יותר
    גבי

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    2710 וואט?!?!
    זה יותר משלוש וחצי כוחות סוס - בטח זה חיה רעה...


    בנוגע להלחמות - טיפ שאני יכול לתת:
    הבעיה העיקרית בהלחמות היא התחמצנות - הבדיל להלחמה הוא למעשה צינור עופרת ובדיל שמכיל בפנים סוג של משחת הלחמה למניעת התחמצנות. כאשר אנו מלחימים - העשן שרואים הוא למעשה ברובו השריפה של החומר הזה.
    כדי להשיג את ההלחמות עם הצימוד הטוב ביותר יש לחמם את החלק ולתת לבדיל שיימס על נקודת ההלחמה ולא על ראש ההלחמה - זה ממזער את ההתחמצנות ונותן את הצימוד הטוב ביותר.

    הלחמה שבה ממיסים תחילה בדיל על כל נקודה ואז מחברים נקראת הלחמה קרה והיא פחות טובה.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי אופיר נחום צפיה בהודעה
    2710 וואט?!?!
    זה יותר משלוש וחצי כוחות סוס - בטח זה חיה רעה...
    אכן ככה...חיה רעה ..
    מי שראה את זה בגלילות בשבוע האחרון ראה איך החיה הזו שורפת את השמיים...
    כלי מדהים...

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Mar 2009
    מיקום
    קריות
    הודעות
    781
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    טוב ללמוד אני משתמש במנוע ובקר של MAMBA MONSTER לרכב שלי הצריכה 120 אמפר אני מחבר 4S ליפו
    מתוך האתר
    Mamba Monster systems typically pull 4,000-5,000 watts (5 to 6 horsepower) under acceleration*

    זה המנוע והבקר
    http://www.castlecreations.com/produ...a_monster.html

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי vinay צפיה בהודעה
    יש איזושהי טכניקה לבדוק הלחמות מעבר לויזואלית?

    ולגבי חומר לחידוש ראשים ומשחות הלחמה וכו' - לעצלנים שלא רוצים לצאת מהבית או שיש להם זמן ‎לערוך קניות רק בלילה (כמוני) יש ב DX את כל הדברים.
    האם מדובר בזה
    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.7207
    ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    3,148
    תודה!
    9
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי אופיר נחום צפיה בהודעה
    2710 וואט?!?!
    זה יותר משלוש וחצי כוחות סוס - בטח זה חיה רעה...


    בנוגע להלחמות - טיפ שאני יכול לתת:
    הבעיה העיקרית בהלחמות היא התחמצנות - הבדיל להלחמה הוא למעשה צינור עופרת ובדיל שמכיל בפנים סוג של משחת הלחמה למניעת התחמצנות. כאשר אנו מלחימים - העשן שרואים הוא למעשה ברובו השריפה של החומר הזה.
    כדי להשיג את ההלחמות עם הצימוד הטוב ביותר יש לחמם את החלק ולתת לבדיל שיימס על נקודת ההלחמה ולא על ראש ההלחמה - זה ממזער את ההתחמצנות ונותן את הצימוד הטוב ביותר.

    הלחמה שבה ממיסים תחילה בדיל על כל נקודה ואז מחברים נקראת הלחמה קרה והיא פחות טובה.

    הלחמה קרה אינה קשורה לשיטת ההלחמה, בהלחמה קרה החומר קרי הבדיל אינו מגיע לטמפ' התכה מתאימה בכל השטח הדרוש לחיבור, או שבזמן התמצקותו ישנה תזוזה בין החלקים, מה שגורם להתמצקות לא אחידה ו\או למרקם אורירי מה שנקרה בשפה המקצועית פורוזביות.

    בנוסף תפקיד משחת ההלחמה אינו למנוע התחמצנות אלא ניקוי נקודת ההלחמה משומנים, זרימת חומר טובה יותר, ובמקרים מסויימים אף העלאת טמפ' נקודת ההלחמה.
    לרוב מה שגורם להתחמצנות ההלחמה זה שאריות מאותה משחת הלחמה שלא נוקו כראוי.
    נערך לאחרונה על ידי b1yossi; 13-04-2009 בשעה 23:09:45.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    מצטרף לשאלה - יש דרך למדוד התנגדות של הלחמה לא טובה? ההבדל בוא בר מדידה במכשירים ביתיים ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    כן - שים לב שלוקח להם קצת זמן לשלוח את זה, אז תזמין לחוד ולא כחלק מהזמנה גדולה יותר שאתה מחכה לה להגיע מהר (יתרון DX - לא מפסידים כסף מפיצול משלוחים).

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    הזמנתי תודה
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    בדיוק !
    חומר קסמים

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רחובות
    הודעות
    1,166
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    הלחמה קרה אינה קשורה לשיטת ההלחמה, בהלחמה קרה החומר קרי הבדיל אינו מגיע לטמפ' התכה מתאימה בכל השטח הדרוש לחיבור, או שבזמן התמצקותו ישנה תזוזה בין החלקים, מה שגורם להתמצקות לא אחידה ו\או למרקם אורירי מה שנקרה בשפה המקצועית פורוזביות.
    אכן כך, אבל כאשר שמים בדיל על שתי החתיכות ומצמידים אותן בחום רק לחיבור נוצר בדיוק הדבר הזה: חלק נמס ומתחבר בעוד חלק אחר הקרוב לחוט נשאר מוצק.
    בקרו בגלריה שלי:
    http://www.runryder.com/helicopter/gallery/64454/
    אתר הבית שלי: www.FlyingDuck.co.il

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי אופיר נחום צפיה בהודעה
    אכן כך, אבל כאשר שמים בדיל על שתי החתיכות ומצמידים אותן בחום רק לחיבור נוצר בדיוק הדבר הזה: חלק נמס ומתחבר בעוד חלק אחר הקרוב לחוט נשאר מוצק.
    אם תסתכל איך HYPERION ממליצים להלחים סוללות A123 הם ממליצים להשתמש בשיטה הזו של לשים בדיל על כל צד ולחמם יחד (לא לחוטים אלא לבארים שלהם) כך שזה תלוי במה רוצים לעשות, במלחם ובטח גם בסוג הבדיל.

    חשוב שמלחם יהיה חזק מספיק ועם ראש מתאים לשימוש - אם לא אז יש סיכוי טוב להלחמות קרות לא משנה באיזה שיטה בוחרים.

    עם זאת, נכון שעדיף לחמם בדיל פעם אחת ולא הרבה פעמים בשביל חיבור טוב.

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    ציטוט נכתב במקור על ידי b1yossi צפיה בהודעה
    בנוסף תפקיד משחת ההלחמה אינו למנוע התחמצנות אלא ניקוי נקודת ההלחמה משומנים, זרימת חומר טובה יותר, ובמקרים מסויימים אף העלאת טמפ' נקודת ההלחמה.
    לרוב מה שגורם להתחמצנות ההלחמה זה שאריות מאותה משחת הלחמה שלא נוקו כראוי.
    כמה משחת הלחמה אמורים לשים? אמורים לשים ולנקות או להשאיר?

    בפעם הראשונה שהשתמשתי שמתי בנדיבות וזה פשוט מנע מהבדיל להידבק לחומר - נשאר על המלחם...

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: קיטועי מנוע

    זהירות עם מחשת הלחמה זה עושה קורויזה אם מגזימים
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •