עד עכשיו פשוט הסעתי על 4 תאים וזה קצת שיעמם אותי וכמו שאמרתי זה הכיף שלי
Sent from my iPhone using Tapatalk
עד עכשיו פשוט הסעתי על 4 תאים וזה קצת שיעמם אותי וכמו שאמרתי זה הכיף שלי
Sent from my iPhone using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Massive; 10-12-2014 בשעה 21:22:30.
דבר ראשון תתחדש על האוטו קיט מצויין יש לי גם אוטו כזה ואני נהנה ממנו מאוד
2.אני מסיע עם מנוע והבקר ממבה מונסטר עם ספור 46 פיניון 19 והאוטו סוגר לי 100 לאחר כמה בדיקות
וזה מאוד מהר
עם אתה לא מרוצה מהמהירות שיש לך כנראה שאתה עם יחס חלש מאוד או שהמנוע לא מספיק חזק
3.האוטו הזה עמיד בטירוף הוא בקושי נשבר ואני עושה איתו קפיצות גדולות
4.תתחדש ותהנה יש לך לא מעט הרכבה אבל זה שטויות
תתחדשש
נערך לאחרונה על ידי Guyamar321; 10-12-2014 בשעה 21:05:25.
תודה רבה גבר
בטוח שאהנה... מכונית על שלט זאת הסטייה שלי.
כמו שראית הלכתי על המערכת טקין והמנוע מיועד להסיע עד 4 תאים ובקר עד 5 תאים.
די ביאס אותי. מקווה שאוכל בכל עת לשפר את המהירות שלה.
אחרי הכל יש לי ST4 עם מנוע 2000KV ו-4 תאים ולא הסתפקתי מהמהירות.
ד"א 6 תאים נכנס לבית הסוללה ?
האם יש לך קיט הסבה זהה לשלי ?
6 תאים אני כמעט בטוח שלא יכנס לבית הסוללה
אבל תמיד אפשר להכניס 2 בטריות של 3 תאים
אני חושב שש תאים זה מוגזם זה ממש מהיר מעל מאה עם יחס טוב
2. יש לי ערכת הסבה כמו שלך,עם אני לא טועה הערכה באה עם ספור גיר גדול
עם אתה רוצה מהירות תקנה מאתר jb racing שהוא בארץ ספור גיר 46 שיניים ותרכיב אותו שאתה מרכיב תקיט
ותקנה פיניון 16,17,18 ואני מבטיח לך שעם המערכת שלך עם בטריה 4 תאים פיניון 18 האוטו טיל ממש אין סיכוי שתיתאכזב
בהצלחה..
כמו שאמרתי גיא אחי
אני לא בעד "קומבינציות" של חיבורי סוללות ...
אם נניח ה ST4 נסעה 50-60 אני אסתפק גג גג ב 80 ...
ד"א יש בידי
http://www.ebay.com/itm/Free-ship-Ca...item3cebfc7fa2
יש לך מושג האם זה יתאים למנוע שהזמנתי ?
דבר נוסף... יש לי מנוע ובקר שונים משלך ואין לי מושג איך עושים יחסי העברה
אשמח אם תתן כמה טיפים גבר..
עמרי
אוקי דבר ראשון המאוור יתאים למנוע שהזמנתה יש תגובות טובות על המאוור הזה
אני גם רוצה להזמין אותו
2. תקרא תמאמר הזה:http://www.efly.co.il/forums/showthr...4-%EC%F8%EB%E1
3.אני חושב שם ספור גיר 46 שיניים ופיניון 17,18 לא רק שהאוטו יגיע ל80 קמש אלה יעבור ת80 לכיוון ה90 ו
תודה
השאלה עם המערכת תעמוד בזה
דרך אגב. קראתי את המאמר ועדיין לא הבנתי כיצד להתאים יחסי העברה. אני קשה הבנה אני יודע :/
Sent from my iPhone using Tapatalk
נערך לאחרונה על ידי Massive; 10-12-2014 בשעה 21:59:04.
מבחינת פחד עם המערכת שלך תעמוד באיזה אין לך מה לדאוג אפילו טיפה
הטאקין ידוע שיותר טוב מהממבה מונסטר
אני כבר שבועיים מסיע 4 תאים עם פיניון 21 וברור שהמנוע מתחמם אבל אני עושה הפסקות
גם אתה יכול להסיע עם פיניון 18 ולעשות הפסקות
יחס העברה בודקים עם מד חום צריך לקנות מד חום למנוע
ואז לשים פיניון נגיד 16 ולראות עם המנוע מתחמם ממש במאמץ לא מאמין שזה יקרה עם פיניון 16
ממליץ לך לקנות מד חום ולבדוק את זה
ולפני זה לקנות פיניון 16,17,18
ולבדוק
תודה
תודה על התגובה המהירה.
יש לי מד חום ופיניון 16 17 אם אני זוכר נכון של טקין גם נראלי. מוד 1. יתאים ?
לגבי הספור אני לא יודע כיצד מתאימים אותו לדרישה.
ואגב גם מד חום יש לי.
Sent from my iPhone using Tapatalk
בדקתי את העניין.
מגיע עם זוג פיניון 15 16
וזוג ספור 46 ו50
שאלה קצת לא קשורה.
שילמת משהו נוסף ? מכס או מע״מ וכו׳ ?
עשית הזמנות ניפרדות ?
אני קניתי הכל במקשה אחת וגמרתי סיפור. אני דיי משוגע וחסר סבלנות אני יודע...
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני לא קניתי קיט חדש אז אני לא יודע
קניתי תאוטו יד שניה במחיר מאוד גבוה למצב שהוא היה(אלוהים ישמור)
אין חלק שלא החלפתי באוטו אבל עכשיו אני מרוצה מאוד
ונהנה איתו לדעתי שים תספור ה46 ואם פיניון תשחק 15 16 17 18 עד שתאהב מהירות
לדעתי כבר ב16 תאהב מהירות ועם תרצה עוד תעלה ל18 זה כבר טיל
תודה
היות ואתה מסיע רכב חדש עם מנוע חדש אתה צריך להתחיל עם יחס העברה מוכר והגיוני כמו פיניון 16 וספור רגיל [שהתקבל עם הקיט]
תתחיל להסיע עם זה תוך מדידת טמפרטורה.
במידה וחום המנוע גבוה יש להקטין את הפיניון
במידה וחום המנוע נמוך ניתן להגדיל את הפיניון ולקבל מהירות גבוהה יותר.
החלפת ספור מצריכה פרוק של הדיפ המרכזי מהרכב...זה מצריך יותר עבודה.
החלפת ספור לשינוי יחס העברה זו פעולה שהייתי נמנע ממנה.
ובכלל אם אתה לא מבין משהו במאמר כדאי שתשאל.
רן ענבר
תודה רן.
עם איזה ספור להתחיל ? מקבלים 2. 46 ו 50.. כתבתי את זה בפוסטים הקודמים
Sent from my iPhone using Tapatalk
תתחיל עם ספור עם 46 שיניים
אני מציע לך להוריד את מדריך ההרכבה של הרכב:Instruction Manual
ולעבור עליו לאט לאט...
לקרוא כל שלב
לשים לב לכל פרט, אורך ברגים כיוון השרטוט, מילוי שמן, איפה שמים גריז איפה שמים לוקטטיט באיזה כלים משתמשים וכדומה.
כדי להיות מוכן להגעה של הרכב וההרכבה שלו.
רן ענבר
תודה אני אעיין בזה בינתיים.
קצת מדאיג אותי הדבר הזה
Postal Product:
Priority Mail Express International™
Features:
PO to Addressee
Up to $100 insurance included
רשום לי את זה כשאני רוצה לראות היכן נימצא המשלוח, ה 100 דולר האלה לא מובנים לי כל כך ...
שאלה נוספת ואולי תשמע קצת מצחיקה
האם בונים את כל הקיט של הניטרו עד 100% הרכבה ואז מתחילים את הקיט הסבה ?
או שאמורים להפסיק בשלב מסוים את בניית הניטרו ולהמשיך עם הקיט הסבה ?
תודה
נערך לאחרונה על ידי Massive; 11-12-2014 בשעה 16:56:24.
ה 100 דולר הזה זה אומר שיש לך ביטוח על תכולת החבילה עד 100 דולר כלול במחיר.
הרעיון הוא להכיר את שלבי הרכבה מספיק טוב כדי להחליט שאת השלב הרלוונטי לא צריך כי בשלב הזה
צריך לעשות שלב של הרכבת ערכת ההסבה.
בדרך כלל יש דפים בחוברת שפשוט צריך להחליף בין ניטרו לחשמל.
יש דברים שונים בחברות שונות...
רן ענבר
נשמע קצת מדאיג עניין ההרכבה אם ככה ...
מדאיג?
זה מצריך תשומת לב וריכוז.
אם אני מסתכל בראיה לאחור על 4-5 קיטים שהרכבתי אני יכול לסכם אותם כחוויה נעימה.
איכות החומרים, הדיוק שלהם וכן איכות החוברת הרכבה הם ברמה הכי גבוהה שיש.
אין דבר כזה שחסר חלק
אין דבר כזה שחלק לא פוגש חלק אחר לא טוב/מדוייק.
אתה יכול להיות בטוח שאם משהוא לא מסתדר זה רק בגללך.
אם אתה חושש מההרכבה, אני בטוח שתמצא מישהו שירכיב לך את הקיט+ערכת ההסבה תמורת סכום סימלי כזה או אחר.
רק צריך לוודא שאדם כזה מבין מה הוא עושה...
[כבר ראיתי קיט שהורכב ע"י "מקצוען"...שהילד שלי בן 9 מלחים יותר טוב ממנו. הבעיה היא שאותו מקצוען לקח 800 ש"ח על הרכבה].
רן ענבר
אני גם לא פראייר.
פשוט כמו שאמרתי שצריך לדעת מתי להפסיק להרכיב את הניטרו ולהתחיל עם הקיט הסבה ...
זה משהו שלא רשום כפי שהבנתי ממך.
זה קישור לערכת ההסבה שלך:#80930 e-Conversion Kit
השלבים הראשוניים מתארים את פירוק חלקי הניטרו... אם לא הרכבת אותם אין צורך שתפרק אותם:
לאחר מכן מתוארת התעסקות עם הדיפ המרכזי, החלפת גלגל השיניים לגודל רצוי והחלפת התושבת האחורית של הדיפ
זה שלב שבו אין צורך להרכיב את הדיפ ואחר כך לפרק אותו
אתה בעצם נדרש לעבוד במקביל עם שתי חוברות
הוראות ערכת ההסבה הן מצויינות
עיין בהם ותכנן כבר עכשיו באיזה שלב בחוברת הבניה אתה צריך לעבור לאיזה שלב בחוברת ההסבה.
שים לב שמשום מה ממליצים על ספור גיר 50 ב RC8T למרות שאני הייתי הולך על ה 46 במיוחד אם אתה רוצה מהירות
תתחיל עם ספור 46 ופיניון 16
רן ענבר