
נכתב במקור על ידי
videoman4
1. למערכות האוויר קיימים סוגים שונים של שסתומי מילוי סביר להניח שגם לסט שלך יש שסתום מילוי, המאפיין של כולם הוא בזה ששסתום המילוי הינו שסתום חד כיווני כך שברגע המילוי ופרוק שסתום המילוי (הנוקר את הנקבה, לרוב) לא אמור "לברוח" לך אוויר, ניתן להשתמש במשאבת מילוי אוויר יעודית, או בכל קומפרסור שהוא.כמובן שיש לחבר את אמצעי המילוי אל שסתום המילוי בצינור פנאומטי מתאים, 3 מ"מ או 4 מ"מ בהתאם לפיית השסתום.
2. הלחץ שיש למלא את מצבר הלחץ של המערכת (בטיסן עצמו) הינו 90-100 p.s.i.לחץ זה יספיק לך למספר פתיחות וסגירות לא מבוטל, תלוי במספר הגלגלים שבטיסן וכמובן במצב שאין דליפת לחץ מהמערכת.