לוותר על הפרמטר הראשון זה לא אופציה בישבילי כי מה אני יעשה זה מה שיש לי להתחיל איתו אם אני רוצה שישאר לי גרוש על התחת ואיך שהבנתי שהמאנסטר יותר זולה מהטראגי אז כנראה שעדיף מאנסטר.
על הפרמטר השני אני מעדיף לא להתפשר כי בדיוק כמו שאמרת אם יהיה לי תקלה או משהו כזה אני ישבור את הראש
על הפרמטר השלישי אפשרי לוותר אבל זה אומר ביצועים יותר נמוכים לא?! אבל אני רוצה לקחת אותו לשטח ואני לא יודע עד כמה 4X2 יתאים לזה
ועל הרביעי כמו שאמרת לא מומלץ.
אם אני ממש יאלץ אז אולי זה אפשרי שאני יקנה רכב ב2000 אבל אז זה אומר שלא ישאר לי כסף לטיפולים ודברים כאלה שהבנתי שיש בהם צורך המון ברכבים הללו ואם יקרה משהו יהיה לי קשה להשיג את הכסף (אני כולה תלמיד בכיתה י')
אז אם וויתרתי על זה שהרכב יהיה 4X4 יש איזשהו רכב מומלץ במחיר הזה (1500) וכמובן שעדיף שזה יכלול את כל הציוד הדרוש(אם אפשרי בבקשה תנקוט בציוד הדרוש).
וגם התעניינתי טיפה וראיתי שיש אפשרות לקנות קיטים ולהרכיב אז השאלה שלי היא אם אני כרגע אפשר להגיד לא מבין בזה כמעט כלום זה אפשרי שאני יצליח לבנות קיט (כמובן שבצורה טובה), מה אני צריך לקנות בנוסף לקיט ואם יש מקומות שאני אוכל לתקן ולהעזר בהם במקרה שאם הרכב ישבר או משהו בבניה לא תהיה נכונה?