עודד, ידידי, גם פשוט וגם נכון.
כמובן שיש כאן הנחה שהטיסן בנוי נכון ואת זה צריך לוודא לפני שעולים לאוויר שכן אחרת כל בדיקה בכל שיטה לא תהיה נכונה.
וכמו שכבר ציינתי, אכן לא ניתן להגיע כך לדיוק שבבדיקות הדינאמיות, אך בהחלט מגיעים כך לתוצאה הקרובה מאוד לכך באופן פשוט ומהיר.
ומי שבונה טיסן מתכנון עצמי לא צריך אותי או אותך בעצות למרכז כובד.
חלק אחר מהמטיסים לא מתעניין בדיוק גבוה יותר ובכלל יתקשו לבצע את הבדיקות הדינאמיות כמו שצריך.
אבל נראה לך באמת שזאת התשובה ששלומי צריך וחיפש?