ואו...נראה 10!!
מה בעצם אתה מרוויח פה בהורדת הפליבר המכני?
ואו...נראה 10!!
מה בעצם אתה מרוויח פה בהורדת הפליבר המכני?
היי אורי,
אז ככה:
1. הסיבובי ראש לא עלו, הצליל השתנה קצת ומטעה, אך קל יותר לבצע תרגילים שמצריכים פיטצ'ים חזקים, ה-HZ 91 תפקד גם לפני ההסבה באופן חזק אם אז היה קשה לגרום לו לדעוך, היום זה כמעט בלתי אפשרי.
2. הפיטץ' הוא +11/-11, הסייקליק עלה ל-10.5 מעלות (זהו התחום הדרוש ליכולת התיקון של המערכת).
3. אני לא עובד עם קארב סמארט, אף פעם לא האמנתי בזה...
האמת דווקא ניסיתי לפשט יחסית את האלקטרוניקה במסוק, אני עובד עם יחידת מקלט/לימיטר/רגולטור של ספקטרום שחוסכתדי הרבה חוטים ורכיבים נוספים ומפשטת את העניינים.
רועי