שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: Trex-700n flybarless טיסת מבחן.

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,256
    תודה!
    6
    הודה 58 פעמים ב 42 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Trex-700n flybarless טיסת מבחן.

    ואו...נראה 10!!

    מה בעצם אתה מרוויח פה בהורדת הפליבר המכני?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Trex-700n flybarless טיסת מבחן.

    ציטוט נכתב במקור על ידי נועם ג צפיה בהודעה
    ואו...נראה 10!!

    מה בעצם אתה מרוויח פה בהורדת הפליבר המכני?
    פחות חלקים נעים, פחות משקל, פחות גרר.
    כל זה מוביל לביצועים גבוהים יותר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Trex-700n flybarless טיסת מבחן.

    ציטוט נכתב במקור על ידי TooLy צפיה בהודעה
    פחות חלקים נעים, פחות משקל, פחות גרר.
    כל זה מוביל לביצועים גבוהים יותר.
    יפה מאוד !
    אני מניח שנתחיל לראות את זה יותר ויותר שהמחירים של האביזרים ירדו עם הזמן.

    1. האם סיבובי הראש עלו (פחות גרר) ?
    2. מה ה SetUp הראש ? (פיצ'ים) ?
    3. האם אתה עובד עם קראב-סמרט ?

    נראה...שבטירקס 700 שלך יש יותר אלקטרוניקה מאפצ'י צהלי

    אורי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    1,384
    תודה!
    10
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: Trex-700n flybarless טיסת מבחן.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ori_lavee צפיה בהודעה
    יפה מאוד !
    אני מניח שנתחיל לראות את זה יותר ויותר שהמחירים של האביזרים ירדו עם הזמן.

    1. האם סיבובי הראש עלו (פחות גרר) ?
    2. מה ה SetUp הראש ? (פיצ'ים) ?
    3. האם אתה עובד עם קראב-סמרט ?

    נראה...שבטירקס 700 שלך יש יותר אלקטרוניקה מאפצ'י צהלי

    אורי
    היי אורי,

    אז ככה:
    1. הסיבובי ראש לא עלו, הצליל השתנה קצת ומטעה, אך קל יותר לבצע תרגילים שמצריכים פיטצ'ים חזקים, ה-HZ 91 תפקד גם לפני ההסבה באופן חזק אם אז היה קשה לגרום לו לדעוך, היום זה כמעט בלתי אפשרי.
    2. הפיטץ' הוא +11/-11, הסייקליק עלה ל-10.5 מעלות (זהו התחום הדרוש ליכולת התיקון של המערכת).
    3. אני לא עובד עם קארב סמארט, אף פעם לא האמנתי בזה...

    האמת דווקא ניסיתי לפשט יחסית את האלקטרוניקה במסוק, אני עובד עם יחידת מקלט/לימיטר/רגולטור של ספקטרום שחוסכתדי הרבה חוטים ורכיבים נוספים ומפשטת את העניינים.

    רועי

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •