למנוע ה-OS.61FSR היו מוניטין מעולים בזמנו.

איתו אנשים ניצחו באירועי F3A, בכוחו הנאה ובאמינותו הגבוהה.

הדגם המוצלח הוא זה בעל טבעת-בוכנה. דגם ה-"ABC" היה למעשה ABN ונטה לקלף שכבת הניקל מעל הפליז, ממנו עשוי שרוול הצילינדר; תופעה ממנה סבל ביתר שאת, מנוע ה-OS.61SF/RF Long Stroke, שהחליף את ה-FSR ב-1986 (שלא לדבר על ה-FX).

אם זה מנוע רינג, אני ממליץ, אך את המיסבים החלף באיכותיים יותר מראש (הם נוטים להכשל באופן בלתי צפוי ו'לגמור' את הבוכנה ואת הצילינדר). אם זה דגם ה-"ABC", לא תמצא לו חלפים...


דר צאלון