מסכים עם אלון בהחלט.
להייפר 7 של אופנה יש ים חלקי חילוף ברחבי העולם פשוט כי הוא רכב תחרותי נפוץ ומוצלח
ולכן כשיש ביקוש לחלקי חילוף, יש היצע לחלקי חילוף.
א. אי אפשר לומר אותו דבר לגבי הטראגי.
ב. אתה מראש מוותר על קניה בחו"ל.
ג. גם לדעתי היבואן אינו יבואן רישמי שמחוייב בחוזה מול אופנה ולכן תיהיה בעיה לסמוך עליו לאורך זמן...
ד. זה אותו דבר לגבי הרכב של arrma שתכננת עליו.
חלקי חילוף הם לב העיניין.

אין לי מה להביא חלופה לרכב טוב ומוצלח עם יבואן יציב שמוכיח את עצמו לאורך זמן.

אני מציע לך (אדיר) להימנע משיקולים זרים כגון: "מה החבר'ה אומרים" או למי יש יותר "גדול"....
ולהבין לבד ששלל ברכבים בהם דנו באשכולות זה ואחרים זה יותר ממספיק לבסס החלטה טובה.

רן ענבר