כמו שאמרו לפני:
1. תבדוק הלחמות
2. בדוק סוללה
3. בורג שנשאב למנוע. ראיתי את זה פעם אחת.. לא נעים.
כמו שאמרו לפני:
1. תבדוק הלחמות
2. בדוק סוללה
3. בורג שנשאב למנוע. ראיתי את זה פעם אחת.. לא נעים.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
לצערי ראיתי את אותו הדבר בדיוק קורה עם עוד סט של מנוע ובקר של CX.
מה שפתר את זה סופית היה החלפת המנוע והבקר.
דבר תחילה עם דודי כדי לראות איזה אופציות יש לך.
יריב
CopterX + Combat Wings
קרה לי בדיוק אותו דבר לפני שבועיים !!
הציר המרכזי במנוע (זה שמחובר צד אחד לפיניון וצד שני מחובר לגוף המנוע המסתובב) - המגרעת שלו נשחקה ולעיתים הוא מסתובב על ריק.
הפתרון הטוב ביותר - החלף מנוע
הפתרון הנוסף - שלוף את הציר, נקה עם אציטון\כהל היטב הזלף מעט אפוקסי טוב (לדוג' הרנון, אנו מדביקים איתו חלקים ב F16...) המתן 12 שעות והרי לך מנוע מחודש ללא אחריות.....
בהצלחה
לירן,
אם הקאט שקט לגמרי - ז"א המנוע עוצר - סביר להניח שאלה ההלחמות.
נסה להוריד את הראש, להפעיל מנוע כשאתה על הקרקע ולשחק קצת עם החוטים.
אם יש רעש של מנוע או שריקה בזמן הקאט יכול להיות שה- Pinion שלך מחליק.
שחרר אותו, שים לוקטייט וסגור שוב.
(לחלק מהמנועים יש מגרעת לאורכה. אם יש לך כזו שים לב שהבורג ב- pinion נמצא מול המגרעת)
.. בכל מקרה, לא הייתי עולה לאוויר עם תקלה כזאת עד לפתרון שלה אלא אם בא לך מאוד להתאמן ב-אוטורוטציות :-)
השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן
גם אצלי יש את הבעיה מהטיסה הראשונה של המסוק
המסוק הגיע מוכן לטיסה וגם טס יפה רק שבלי שום התראה
הוא היה כמו שנופל מדרגה או עולה מדרגה וזורק זנב הצידה
החלפתי בקר והתופעה המשיכה ואפילו החמירה שהמנועה הפסיק לעבוד והמסוק נפל
המשכתי לנסות ליראות מה הבעיה והמסוק המשיך לקרטע
כרגע החלפתי שוב את הבקר והמנוע ביחד ואומנם הבעיות של הקירטוע וההינתקות של המנוע
עושה רושם שניפטר אבל העינין של העלית טורים וזריקת הזנב הפיתאומית עדין קימת
מה עוד יכל ליגרום לתופעה ?