שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: עזרה בשיטה לכיוון ערכי PID בבקר טיסה תוצרת עצמית

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2012
    הודעות
    1,344
    תודה!
    90
    הודה 274 פעמים ב 187 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בשיטה לכיוון ערכי PID בבקר טיסה תוצרת עצמית

    בגדול אתה צודק לגבי שיטות הכיול שציינת. אבל אין לנו דרך לדעת מה כתבת בקוד שלך (ואם הוא בכלל נכון ), אז נראה לי שיהיה קצת קשה למישהו אחר לעזור לך לדבג את הקוד שלך.
    אתה אומר ששיחקת עם הפרמטרים וזה לא עזר. אולי לא שינית אותם מספיק כמו שאתה חושב? האם יכול להיות שקיים שוני בסדרי גודל בין הפרמטרים שאתה משנה למה שבאמת בסוף נכנס לבקר? אולי אתה צריך לשנות בסדר גודל אחד יותר ממה שעשית עד עכשיו.
    אם התחלת כשהרחפן קשור על חוטים ואתה במצב RATE, היית אמור להגיע למצב שהרחפן שומר על זווית בכל מצב בלי יותר מדי רעידות. האם הגעת למצב הזה? אם לא, הייתי חוזר לחוט. אין טעם לנסות להטיס רגיל אם גם על החוט אתה רואה את אותן אוסילציות.

    לדעתי מה שרואים בסרטון זה פחות מדי P. אתה לא נותן למנועים מספיק כוח לתקן את הטעות, אז הרחפן מתנדנד מצד לצד. מה שרואים זה נדנודים ולא אוסילציות שנובעות מתיקונים חריפים מדי.
    זאת הסיבה שמתחילים להעלות P עד שרואים רעידות, כי אז אתה יודע ש P מתקרב לערך הנכון שלו (ואז מוסיף D לשיכוך התיקון).
    !Fly FPV - Don't be a LOSer

  2. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAvivT על הודעתו:

    bendisar (10-08-2015)

  3. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה בשיטה לכיוון ערכי PID בבקר טיסה תוצרת עצמית

    קודם כל תודה רבה לך על העזרה, זה מאוד חשוב לי
    כמובן שאני לא מבקש ממך או ממישהו אחר לעזור לי לדבג את הקוד, זה התפקיד שלי ואני לא רוצה להפיל אותו על אף אחד אחר. לפני שלב ניסויי הטיסה שרואים בסרטון העברתי המון זמן בלבחון את כל אחד מחלקי התוכנית בנפרד וביחד, כולל בדיקה של כל אחד
    מהאלמנטים של בקר ה-PID , עובד ומתקן לכיוון הנכון.
    הסיבה היחידה שהעלתי את השאלה היא כי אני לא מכיר את ההתנהגות של רחפן בהתאם לשינוי כל אחד מהערכים. אני יודע מה כל אחד מהערכים אמור לעשות, אבל עדיין לא יודע איך זה נראה בפועל.

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvivT צפיה בהודעה
    ... לדעתי מה שרואים בסרטון זה פחות מדי P. אתה לא נותן למנועים מספיק כוח לתקן את הטעות, אז הרחפן מתנדנד מצד לצד. מה שרואים זה נדנודים ולא אוסילציות שנובעות מתיקונים חריפים מדי.
    זאת הסיבה שמתחילים להעלות P עד שרואים רעידות, כי אז אתה יודע ש P מתקרב לערך הנכון שלו (ואז מוסיף D לשיכוך התיקון).
    זה בדיוק מה שרציתי לשמוע! כי לא הייתי בטוח אם הנדנודים האלה הם בגלל יותר מידי P או פחות מידי P.
    היום בערב אני אערוך עוד סט ניסויים, אולי באמת אני אקשור את הרחפן למתקן עם החוט ואנסה להגיע למצב של שמירה טובה על זווית

    תודה רבה על העזרה
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

נושאים דומים

  1. [מדריך] מדריך מפורט לכיוון ערכי PID ברחפן
    על ידי Friman בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 09-01-2013, 14:43:05
  2. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 21-12-2011, 11:22:04
  3. [חדשות] טיסה לחלל תוצרת בית ??? לא להאמין - אמיתי!!!!
    על ידי תומר123 בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-10-2010, 14:09:19
  4. [עזרה!] עזרה בהבנת בנייה עצמית של סירה
    על ידי samiro בפורום פורום סירות ומפרשיות
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 07-10-2010, 18:59:00
  5. טבעת פריט עזרה בזיהוי והרכבה.
    על ידי guylihi בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-10-2008, 00:25:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •