תגובה: עזרה בשיטה לכיוון ערכי PID בבקר טיסה תוצרת עצמית
קודם כל תודה רבה לך על העזרה, זה מאוד חשוב לי
כמובן שאני לא מבקש ממך או ממישהו אחר לעזור לי לדבג את הקוד, זה התפקיד שלי ואני לא רוצה להפיל אותו על אף אחד אחר. לפני שלב ניסויי הטיסה שרואים בסרטון העברתי המון זמן בלבחון את כל אחד מחלקי התוכנית בנפרד וביחד, כולל בדיקה של כל אחד
מהאלמנטים של בקר ה-PID , עובד ומתקן לכיוון הנכון.
הסיבה היחידה שהעלתי את השאלה היא כי אני לא מכיר את ההתנהגות של רחפן בהתאם לשינוי כל אחד מהערכים. אני יודע מה כל אחד מהערכים אמור לעשות, אבל עדיין לא יודע איך זה נראה בפועל.

נכתב במקור על ידי
AvivT
... לדעתי מה שרואים בסרטון זה פחות מדי P. אתה לא נותן למנועים מספיק כוח לתקן את הטעות, אז הרחפן מתנדנד מצד לצד. מה שרואים זה נדנודים ולא אוסילציות שנובעות מתיקונים חריפים מדי.
זאת הסיבה שמתחילים להעלות P עד שרואים רעידות, כי אז אתה יודע ש P מתקרב לערך הנכון שלו (ואז מוסיף D לשיכוך התיקון).
זה בדיוק מה שרציתי לשמוע! כי לא הייתי בטוח אם הנדנודים האלה הם בגלל יותר מידי P או פחות מידי P.
היום בערב אני אערוך עוד סט ניסויים, אולי באמת אני אקשור את הרחפן למתקן עם החוט ואנסה להגיע למצב של שמירה טובה על זווית
תודה רבה על העזרה
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz