ניתן בקושי....תהיה בעיה של חוסר דיחוס במיכל הדלק מה שיביא לתערובת לא יציבה למנוע , ובנוסף ניצולת נמוכה כתוצאה מבריחה מוקדמת של חלק מרסס הדלק בתא השרפה מחוסר איזון לחץ על ידי המשתיק שהוא רכיב חשוב במנועי שתי פעימות..
בעניין הקרבוראטור = ישנו חלק שנקרא ונטור שהוא שרוול יניקה שבדרך כלל משתמשים בו לטיסני כבלים או פיילון , שרוול יניקה שבו נמצא בית סיכה מאוזן שנותן רסס דלק ואוויר למנוע ולא ניתן לשלוט במהירות המנוע..בנוסף , עבודה ממושכת של מנוע כלשהו בדרך כלל בסלד קבוע וגבוה תגרום לקיצור חיי מנוע וירידה בביצועים אחרי פרק זמן לא ארוך...