טיסן 160 אינו טיסן גדול אלא בינוני והיותו חשמלי הרבה יותר זול בשורה התחתונה מכל טיסן דלק באשר הוא
אתה מדבר על הזמן היקר בשטח? זה לא יותר מאירוניה . בטיסני דלק ההתעסקות על הקרקע היא פי אין סוף יותר מאשר זמן ההתעסקות על הקרקע עם חשמלי (אין התעסקות כלל)
זמן טעינה? בחיים לא הטענתי בשטח, ואם כן זה בערך חצי שעה ופחות לסוללה, כך שאם אתה בא עם 3 סוללות אתה מטיס כל היום והסוללות יחזיקו שנים בהטסה של פעם פעמיים בשבוע (אצלי סוללות מחזיקות אפילו 5-7 שנים בהטסת פעם בשבוע)
אין כל ערך לזמן שהייה ארוך באויר, מבדיקות אצל מטיסי ניטרו שעשיתי הרוב לא מטיסים ברצף מעל 6-7 דקות מחמת התעייפות , וזה בערך הזמן שסוללה נותנת. וגם אם מטיסים יותר זה בגלל הבאסה של ההתעסקות עם ההכנה לטיסה נוספת
אורך הזמן בין טיסה לטיסה בחשמלי זה שניות ספורות ובדלק דקות ארוכות, לפעמים גם יותר מרבע שעה, כך שיצא זכרו בהפסדו
קאט מנוע בדלק יכול להיגמר גם באבדן טיסן או בנזק משמעותי. בחשמלי אין קאט.
פלאגים נשרפים, דלק מתאדה ומשנה ריכוז, רינגים הולכים וגם מנועים נשרפים וכל זה בעלות גבוהה בהרבה מעלות תחזוקת החשמל, שלא לדבר על הצורך במומחיות לכוון יחס דלק אויר (רוב המטיסים לא באמת יודעים את זה)
זמן ההתנעה לפעמים מתארך מאד עד כדי להוציא את הכייף מההטסה, וזה נצפה בשטח בכל פעם ותמיד יש תירוצים שונים ומשונים לבעלי הטיסן, העיקר לא להודות שדלק מבאס ושאין כמו הפינוק של החשמלי.
לסיכום, זה כן חד משמעי, לכתוב באותיות גדולות לא הופך את הנאמר למדוייק.