ניסן
יש לא מעט דברים שנעשים ללא תשומת לב אבל יש מאחוריהם לא מעט ניסיון ומחשבה.
בוא נדבר למשל על "למה לכוון פייל סייף על מצב ניטראל" בניגוד למצב עצירה [רכב חשמלי]
במצב ניוטראל הרכב ייעצר אחרי מרחק מסויים כתלות במהירות בה היה.
התנגדות מכלולי הרכב והמנוע תאט אותו בצורה הדרגתית וללא נזק
אם יפגע הרכב במכשול זה כבר יהיה תוך כדי האטה ולא במהירות מקסימאלית שכן עם אובדן התקשורת הרכב ייכנס לפייל סייף עצמאית
בוא נדבר לרגע על כיול הפייל סייף על ברקס:
בכל איבודון תקשורת הרכב ייתן לך ברקס גם בפול גז...דבר שעלול לגרום לנזק [סיכוי נמוך]
בעת קפיצה וכשהרכב באוויר עצירה פתאומית תוביל אותו להתרסקות רצינית שתגרום לו נזק וודאי.
שים לב שגם בבקר אנחנו מכיילים במצב ניטראל 0% דראג ברקס...בדיוק מהסיבה הזו.
רן ענבר