ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
אני מסכים עם מארק.

ביקסלר דאון מאוד נחמד (גם לי יש אותו) אבל הוא לא מלמד בצורה נכונה.
הוא קל להטסה, כך שמתלמדים ירגישו איתו מאוד בנוח למרות שגם הניהוג שלו מאוד "סלאגיש" (תגובות איטיות ונמרחות) לעומת טריינר עם מסה גבוהה יותר ומבנה כזה שנותן תגובות מדוייקות וחדות יותר.
כל נחיתה של דאון היא בעצם "ריסוק מבוקר", בדר"כ אין התייחסות למסלול אמיתי וכיוון הרוח או כל נוהל ההקפה לנחיתה נכונה,כולל:
דיוק בנחיתה בתחילת המסלול
בגזרת (צידיי) המסלול
שימוש בגלגלים לניהוג בנחיתה וחשוב מכך בהמראה
שימוש בהגה כיוון ל"יישור" למסלול ברוח צד לקראת נחיתה
ועוד...


גיא, אתה לגמרי צודק
כל הטיסנים האלו הם אכן "סלאגיש" עד שהטיסן עובר מקצה שיפורים שהופך אותו לטיסן לא פחות ממדהים. חד, מדוייק, ומקנה הרגלי טיסה נכונים יותר מכל אופציה אחרת ומקנה הרגלי הטסה שלעולם לא יהיה אפשרי עם אפרנטיס וכו'
ולא ניכנס כאן למלחמות האגו הרגילות וחסרות התועלת, אבל "נחיתות" אינן חלק משמעותי בהבנת הטיסה ומי שלומד להטיס נכון ילמד וידע לנחות בקלות עם כל טיסן עם או בלי גלגלים
נא לא להתעלם מהעובדה שהטיסנים המקצועיים בעולם הם נטולי גלגלים