אני לא יודע איך טיסנים מגיבים אבל במכוניות משחקים המון עם הגז והברקס
כל עצירה או האצה צורכים המון זרם מהסוללה דבר שגורם לירידות במתח
אם מכוונים את מתח הקאט אופ גבוהה מידי [3.5 וולט לתא] אז הקאט אוף מתחיל כשיש לך עוד 10 דקות נסיעה
ולכן מכוונים למשהו באמצע
גם לאחר קאט אוף ונסיעה של 25-30 דקות ניתן למדוד מתח של 3.6-3.7 בסוללה [ללא עומס]
זה מעיד על כך שהקאט אופ פעל בגלל אותן נפילות מתח
אז מצד אחד שמרנו על הסוללה ומצד שני ניצלנו את היכולת שלה.
את מה שאני כותב אני כותב יותר מהכיוון של מכוניות...בטיסנים חשמליים אין לי כל כך ניסיון ולכן קח את דברי בהיגיון וערבון מוגבל.
רן ענבר