סבבה רן, זמזם על הבאלנס לא עושה קאטאוף רק מצפצף... תמיד אפשר להפעיל שיקול דעת ולא להיכנס ללחץ בגלל צפצוף קצר אחרי שנתנו פול גז לשתי שניות.
(יש פונק' Cutoff בבקר מהירות שבד"כ אני משתדל לנטרל או לשים על הסף הכי נמוך שיש)
אני חושב שהיחס בין זרם ממוצע לפיק בטיסן הרבה יותר רגוע מאשר ברכב, אולי זו הסיבה ששמים סף גבוה יותר.
בכל מקרה, רצוי גם לבדוק מה המתח בתאים אחרי הירידה מהטיסה (לפי הסף שנקבע בזמזם) ואחרי שהכל התקרר. אם ב"מנוחה" המתח לתא נמוך מ 3.7 - כנראה שירדת מאוחר מדי (להעלות את הסף לטיסות הבאות), אם גבוה מ 3.8 יכולת להישאר עוד קצת באויר (להוריד את הסף לטיסות הבאות). אני יודע יש גם כאלה שחיים בשלום עם 3.6 אחרי נחיתה, אבל לפי ההרגשה שלי זה כבר מצב שמקצר את חיי הסוללה.