שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: Castor vs Synthetic

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Castor vs Synthetic

    שלום.
    למנוע 4 פעימות יש כמה סוגי דלקים המתאים לו.
    בין היתר זה סוגי השמן,
    מה ההבדל בין שמן קיק ושמן סנטטי ומה עדיף ?
    האם שמן סנטטי בלבד טוב יותר מאשר 50% סנטטי ו 50% קיק יהיה עדיף ?
    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Castor vs Synthetic

    שמן קיק הוא שמן טבעי מצמח
    הסינטטי כשמו כן הוא.

    שמן קיק לא נשרף בטמפרטורות גבוהות ולכן הוא גם משאיר אחריו המון לכה חומה על האגזוז.
    אומנם הוא גורם למנוע להיות יותר משומן ולכן מקטין חיכוך כתוצאה מכך חום מנוע יורד.
    במיוחד נכון בפעימה ״היבשה״ שיש במנוע 4 פעימות. ן
    הבעיה העקרית שלו היא השאריות של השמן השרוף שהוא משאיר

    שמן סינטטי אומנם נשרף בטמפרטורות יותר נמוכות מהקיק אך אינו משאיר שאריות שריפה וקארבון אחריו.
    היום בטכנולוגיה המדוייקת של ייצור מנועים אין צורך בשמן שכולו קיק ולכן יצרני דלקים למנועי 4 פעימות שמים בסביבות 16% סינטטי ובין 3-2% קיק.
    ישנם גם דלקים עם שמן סינטטי מלא.
    בארץ עדיף כן לשים את השני אחוז קיק במיוחד בקיץ.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Castor vs Synthetic

    אם הבנתי נכון , אז דלק עם שמן סנטטי בלבד עדיף.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Castor vs Synthetic

    נכון, אבל לא כל כך
    שמן קיק עמיד בטמפרטורה גבוהה בשיעור משמעותי משמן סינטטי. כאשר המנוע פועל בעומס רב ביום חם, שמן הקיק, הנמצא בתערובת הדלק, ממשיך ומגן עליו מפני שחיקה, מעבר ליכולתו של השמן הסינטטי. עירוב של 2-3% שמן קיק בתערובת הדלק משמש ערובה לשמירת המנוע בפני שחיקה במצבי קיצון ולפעולה תקינה לאורך זמן.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    הודעות
    283
    תודה!
    0
    הודה 28 פעמים ב 21 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Castor vs Synthetic

    גם יש חשיבות לסוגי השמן... למשל מנועי YS למינהם צריך שמן KLZ198 ולא הרגיל KLZ200.
    היום מי שנורא חושש משתמשים בשמן קיק מהונדס (בנול)

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    479
    תודה!
    7
    הודה 7 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Castor vs Synthetic

    איזה מהדלקים עדיף למנוע 4 פעימות

    cool power mv 15% nitro 18% synthetic
    או
    cool power 15% nitor 17 oil
    כאשר השמן מתחלק 50 % שמן סנטטי ן 50% שמן קיק

    http://morganfuel.com/coolpower_performance

    תודה
    נערך לאחרונה על ידי dikoz; 21-12-2015 בשעה 13:49:48.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Castor vs Synthetic

    50-50 נראה לי המון מידי.
    18% סינטטי מלא עדיף.
    אני מבטיח לך שלא תשרוף מנוע ...

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Castor vs Synthetic

    אני נוהג להשתמש בדלק 18% סינטטי ואני מוסיף לו 3% שמן קיק.
    התוצאות מצויינות. הבלאי נמוך והמנועים מחזיקים מעמד לאורך שנים.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •