קצת באיחור אבל הינה שיטה שאני עובד איתה שנים.
לפי התיאור שלך יש עיניין שה״עין״ שלך לא עלתה באמת על השוני בהגאים.
הדרך הכי נכונה לבדוק אם ההגאים שווים בעליה ובירידה יש לחבר אליהם לכל אחד מוט קארבון קשיח אשר משמש בעצם מכוון, גייג׳.
כך תוכל לראות אם באמת ההגאים שווים.
השיטה הזו היא מיידית ומדוייקת.
מצב תמונה.
לגבי מה שכתבת על הנייף שהטיסן מגלגל זה בכלל קאפלינג ולא קשור לשוויון בין חצאי ההגה גובה.
מיקס בין הגה כיוון כמאסטר למאזנת ולנגב גובה.
![]()