אני קניתי מהאתר הזה: http://www.der-schweighofer.at/artikel/159594
אחרי שאתה נרשם וקובע שאתה מישראל המחיר יורד ל-408 + 20 יורו משלוח שזה קרוב ל-1850 ש"ח
אני קניתי מהאתר הזה: http://www.der-schweighofer.at/artikel/159594
אחרי שאתה נרשם וקובע שאתה מישראל המחיר יורד ל-408 + 20 יורו משלוח שזה קרוב ל-1850 ש"ח
רן ענבר (10-02-2016)
אגב יש לטנדר טייגר רכבים חדשים.
כמו זה למשל (k-rock)
http://www.thundertiger.com/products-detail.php?id=60
הרכב אמור להיות המחליף של ה MT4 G3.
ואם אתה רוצה רכב מהיר ויציב בשטח קל וכורכר אז יש את ה bush master שמבוסס על באגי של אסוסיאטד.
הביקורות עליו מעולות, רכב סופר עמיד ומתנהג מעולה.
http://www.thundertiger.com/products...?id=66&lang=en
את הרכב תוכל לקנות כאן:
http://www.modellbau-berlinski.de/Sh...6406-F112.aspx
זה אחד המוכרים באיביי והיה הראשון לתת לי הצעה ללא vat איי שם לפני שנתיים (בזמנו אני חושב שהייתי הראשון לעלות על הטריק הזה)
הדגמים החדשים שנראים בקישור ובייחוד המאנסטר הרבה יותר "סקסיים״ מ mt4 g3. באופן טבעי כל אחד יעדיף דגמים חדשים על פני ישנים השאלה היא אם למישהו יש נסיון עם הדגמים האלו מבחינת תחזוקה, אופן הבניה של הרכב..
פשוט או מסובך. אספקת חלקים סדירה לארץ.
אני שואל את השאלות האלה מהסיבה שכבר נפלתי עם רכב , אני לא רוצה ליפול שוב.
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
ראם.
גולש הסב את תשומת ליבי לנקודה חשובה:
לאחרונה מסתובבות כל מיני שמועות שונות ומשונות לגבי יציבותו העיסקית של יבואן טאנדר טייגר
אני נזהר מלדון בכך היות וגם מבלי להזכיר שמות או קישורים וזה על הגבול האסור/מותר בפורום ובאתר...
אני אשתדל לבדוק את המשכיות יבוא חלקי החילוף לרכבי טאנדר טייגר ולהחזיר תשובה
לטעמי, על זה תקום או תיפול המלצה/החלטה לקנות רכב
דבר אחד די בטוח: הרכבים החדשים לא מיובאים לארץ ולכן בטוח שאין להם חלקים בארץ.
רן ענבר
אוקיי רן, כפי שרשמתי בתחילת השרשור אין לחץ של להזמין רכב.
כשתהיה תשובה תעדכן ונחליט מה עושים.
תודה רבה על הכל.
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
רן, הבנתי שה-bushmaster מבוססת על באגי של אסוסיאטד, כך שיכול מאוד להיות שהחלקים חופפים.
אם אכן זה כך (צריך לשאול בפורומים בחו״ל) אז יש ייבוא סדיר לחלקים של אסוסיאטד.
ראם,
לדעתי כדאי לך לבדוק את ה Hobao SSTe.
זה רכב מעולה עם ייבוא מסודר לארץ וחלקים זמינים.
אני אישית חושב שזו חברה מעולה עם רכבים מעולים (בבאגי הם בין הטובים) ולא מוערכים מספיק (שיווק לא משהו).
בארה״ב הם מוכרים תחת השם ofna.
אם אתה רוצה לדעת מי היבואן תשלח לי בפרטי.
מעבר לזה יש חברה חדשה יחסית בארץ בשם ארמה.
יש להם טראגי מעולה ויש גם יבוא סדיר וחלקים זמינים.
אך היבואן נראה לי קצת פחות מבוסס מזה של ה hobao.
רכב נוסף שיכול להתאים לך הוא ה team magic bes.
זה אומנם יותר מונסטר אך זה עוסה רושם של רכב חייתי, סופר חסין ומתנהג לא רע יחסית למונסטר.
יש יבואן בארץ (אם אני זוכר נכון זה אותו היבואן של ארמה).
אם יש לך פייסבוק אז אתה יכול להתייעץ גם בקבוצות:
Rc cars israel - בקבוצה זו אין פרסום של יבואנים ע״י היבואנים עצמם.
ג׳יפים זחלנים מסוקים טיסנים וסירות על שלט (שם מטומטם) - שם יש גם פרסום של יבואנים
יש בעיה מסויימת עם "רכבים חופפים"
בקביעה הזו צריך 100 אחוז חפיפה וצריך מישהו שיבדוק את זה ב 100 אחוז.
עד שיש וודאות מלאה, כל קניית חלק היא הימור של אולי יתאים ואולי לא?!
רן ענבר
חברים ..
מרוב דגמים אני מפחד ללכת לאיבוד, מן הסתם שאני מעדיף ללכת על דגם חדש .
למען האמת Thunder tiger bush master נראית מאד מבטיחה.
יש חדש בקשר ליבוא סדיר לחלקי חילוף של Thunder tiger?
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
לגבי החלקי, אני לא אתקשר ליבואן בשבת...אמרתי כמה ימים והתכוונתי לזה.
קצת סבלנות ונפתור את הסוגיה.
לגבי הבוש מאסטר...אני לא מת על הרכבים האלו.
זה בדיוק באגי 1/8 עם עודף פלסטיקים שיוצר עודף משקל מיותר.
אם כבר אז קח באגי...למה להעמיס את הרכב בעודף משקל?!
רן ענבר
דיברתי עם היבואן
הוא הבטיח לי שחלקי חילוף לטאנדר טייגר יש במלאי וימשיכו להיות. [תקלות/חוסרים נקודתיים תמיד יכולים להיות]
שאלתי על המשך יבוא סדיר של TT והוא סיפר לי שיש הזמנה שתצא בקרוב הכוללת גם חלקים ורכבים חדשים כגון הג'אקל, הבושמאסטר והקי רוק
מתי? כמה? למה?...אני לא יודע...הזמנות כוללות בירוקרטיה ובאלגאן שלא תמיד תלוי רק במשלוח
בכל מקרה זה נשמע לי תקין ובסדר
רן ענבר
תודה רבה רן..
במידה ובאמת הרכבים החדשים מגיעים לארץ גם אם באיחור אני מבין שאין מניעה לרכוש אחד מהם.
תוכלו להמליץ על דגם מסויים?
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
זה טיפה בעיה...
כל אחד מהם קטגוריה אחרת.
הקי רוק הוא מאנסטר 1/8
הבוש מאסטר הוא דזרט באגי 1/8
והג'אקל הוא בכלל 1/10בין שורט קורס לדזרט באגי.
זה כבר עיניין של העדפה אישית.
על ה 1/10 הייתי מוותר.
רן ענבר
זה תלוי בעיקר בסוג השטח שאתה רוצה להסיע בו.
הבוש מאסטר רכב ברמה מאוד גבוהה אבל הוא לא יתאים לשטח מאוד קשה.
אם אתה רוצה להסיע על כביש, כורכר, עפר/חצץ וחולות אז הוא יספק אותך (כמו כל באגי טובה עם צמיגים מתאימים).
אם אתה הולך להסיע בשטח עם המון בורות ואבנים גדולות, שדות חרושים, יערות וכדומה, אז תלך על המונסטר, רק תהיה מודע שהיא פחות תתאים לכביש ושטח קל.
למעשה אף אחד מהרכבים החדשים הוא לא טראגי.
מההתחלה התכנון היה לקנות mt4 ולהסב לטראגי.
שטחים קלים אין באיזור שלי ככה שזה די מהווה בעיה.
מה אתה אומרים, לחזור לתוכנית המקורית?
האם ה krock טובה משמעותית מ mt4 G3?
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
עם ה MT4 יש הרבה ניסיון שרובו טוב
ה K-ROCK זה רכב חדש יחסית
אומנם רוב המרכיבים דומים מאוד ל MT אבל לא הכול
אני חושב שלא אמורות להיות בעיות היות והרכב בא לפתור ולשפר בעיות שהתגלו ב MT אבל עם זאת עדיין יש מיימד מסוים של הימור.
רוצה ללכת על בטוח? קנה MT
רוצה להיות קצת יותר הרפתקן? קנה את ה K-ROCK
זה לא הימור שלא הייתי לוקח...יותר הימור מחושב.
רן ענבר
סיפור קטן,חבר מכר st-4 עם סרוו בלו בירד(סרוו סיני בכמה דולרים והאמת?אחרי 1256 ו1283של חבר של סוואקס הבלו בירד שעלה 6 דולר עושה רושם שיותר חזק משניהם ופי 10 יותר מדוייק וחוזר לנקודת אמצע הכי מדוייקת שיצא לי להרגיש אי פעם והסרוו שקט לחלוטין בלי טיפת רעש עשה כ10 נסיעות של שעה כל פעם ועובד מושלם בלי טיפת חופש אם הסרוו הזה מחזיק הרבה זמן מעמד זה יהיה תגלית נעדכן בהמשך)
והחליף לה בקר ל150A במקום המקורי וזה רכב שלא ממש נסע.(רכב של חבר שנסע פעם בחדש..3 פעמים)
אמרתי לעצמי למה לא?נילך על זה וקניתי את הרכב ליפני שבוע וחצי+- ואני חייב לציין שהרכב שורד בגבורה גם ליד רכבים של 7000 ש"ח.
קופץ 3 מטר בכיף הבודי לא זז מלימטר והשוק טאוור ישר כמו סרגל מה שהביא אותי למסקנה.(קרעתי לרכב תצורה אם היה משהו שלא היה מסוגל לעמוד בזה הוא היה קורס ברבע שעה)
זה שיש ויהיה מופעי טרור בסופרלנד לרכבי tt זה בגלל נהגים מתחילים שלא יודעים לנהוג..לא בגלל שהרכב כזה רע.
לדעתי אחרי ניסיון עם הst4 אז אני מניח ש הmt4 גם תיהיה טובה ותספיק לך ביחס תמורה למחיר.
לך על הmt4 ותקנה לה באדלנס ביחד עם ההזמנה ותיהיה מרוצה.
זה לא et48.3 של טקנו או rc8t של אסוסיאטד אבל צריך לזכור זה רכבים שעולים פי 3 יותר.
בכל אופן בעתיד הלא רחוק אני הולך להזמין et48.3 בנוסף לst4 יהיה לי נקודת השוואה בעתיד עד כמה כדאי היה\לא היה לקנות רכב מטורף ואם זה דרוש בכלל למסיע הממוצע...
יפה
רכב יד שניה זה הרבה מזל.
כך גם סרוו זול.
לי היה סרוו סיני שעבד דקה בשביל כל דולר שעלה...
עלה 10 דולר ועבד 10 דקות.
רן ענבר
אם אתה מחפש רכב שהוא באותה מדרגה ביחד עם הטקנו היבואן של אסוסיאטד מייבא את הrc8t3e ב2500.
סרוו יש לך,מערכת שלט יש לך..מה שחסר זה צמיגים.(כ400 שח)ומערכת חשמל(כ700 ש"ח)
עלות כוללת של 3600 נוסיף מטען איכותי לכל החיים 400 ש"ח וזוג סוללות 320 שקל.
בוא נגיד שב4200+- אתה מרים את אחד הרכבים הכי טובים בשוק.
ראיתי עכשיו שהיבואן של אסוסיאטד פירסם אותה..אז כדאי גם לפתוח את האופציה הזאת אם אתה מעוניין.
העלות תיהיה גבוהה יותר ב1200+- שח לעומת יבוא mt4+צמיגים טובים..זה הפרש שבהחלט שווה את המחיר!
אפשר לסכם את 2 האופציות שכדאיות לך..2 האופציות טובות תיבחר מה שנראה לך יותר נכון.
1)לקנות mt4 מחול כולל הסבה לטראגי צפוי לעלות 3200.
2)לקנות את הrc8t3E שזה רכב רמה אחת מכל רכב rtr שיש בשוק ואחד הרכבים הכי טובים בשוק.
ורן,הst4 שקניתי אפשר להגיד שקניתי אותה בחנות ומשופרת בהרבה פחות כסף..זה לא היה הימור\מזל זה פשוט רכב שלא נסע.
ההימור והמזל זה למצוא רכב שלא נסע.
כבר נתקלתי ברכב שלא נסע "חדש מרופא" שכדי להביא אותו למצב נסיעה צריך להשקיע בו 1500-2000₪.
ולכן אני אומר שהיה לך מזל טוב.
לגבי טראגי rc8 על כל האפשרויות שלה, אין ספק שזה רכב ברמה גבוהה יותר.
אך עם זאת קניית קיט והרכבתו אינה משימה שמתאימה לכל אחד...
גם פה כבר נתקלתי בגולשים ומסיעים שחשבו שזה "קלי קלות, וכמה ברגים" ונתקעו עם קיט חצי מורכב...
בלי יכולת להסיע ובלי יכולת לפנות לעזרה.
אני, הייתי מחלק את הקניה הזו לשלבים.
שלב ראשון מאנסטר+מטען+ סוללות.
שלב שני הסבה לטראגי במידה ויש רצון לכך.
רן ענבר
shaylev (23-02-2016)
האם ה krock ניתנת להסבה לטראגי?
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
הסבה לטראגי מסתכמת ב3 דברים:
1. צמיגים קטנים יותר
2. כנף אחורית
3 חופה+תושבת חופה [פחות חשוב ב MT יותר חשוב ב K-ROCK]
ב MT אין בעיה לעשות הסבה
ב K-ROCK אולי זה טיפה יותר מסובך
אני קצת פחות מכיר את הרכב אז צריך לבדוק את זה לעומק
רן ענבר
ממש לא בטוח שכנף כל כך חשוב להסבה.
הדבר המרכזי זה סט צמיגים (ממש לא בעיה ועלות של 400₪ בערך) ופיניון (אם רוצים לשמור על המהירות.
מעבר לזה צריך להקשיח קצת את הבולמים (סט קפיצים זה דבר זול) ולהמניך את הרכב.
חופה זה חשוב בעיקר למראה אך גם לאווירודינמיות, חופה טובה תעלה 200₪ כולל משלוח לארץ (אין לי מושג כמה עולה בארץ), אבל זה ממש לא דבר דחוף.
אגב, אני ממש ממש לא בטוח שאתה צריך טראגי ולכן אני חושב שעדיף לך להתחיל ממונסטר עם בולמים קצת מוקשחים (אם אתה נוסע על כביש) ואולי אפילו להקשיח את המוט מייצב, ורק אם תרגיש שאתה חייב טראגי אז להחליף סט צמיגים.
אגב אפשרות נוספת לטראגי טובה rtr זה ה arrma talion שעלותה 1800₪ כולל מיסים ומשלוח (ייבוא מגרמניה).
ויש גם את ה arrma kraton שגם הוא רכב מעולה אבל קצת יותר יקר.
חלק מסויים בהבדל בין מאנסטר לטראגי הוא אווירודינמי.
לכנף יש משמעות עצומה בהתנהגות של הרכב הן במהירות גבוהה והן בקפיצות.
גם לחופה יש לא מעט השפעה
מובן שניתן לעשות את התהליך בשלבים או בחלקים אבל אם רוצים להגיע לטראגי, יש לעשות הסבה מלאה
רן ענבר