לוסי.
המודעה של יובל עברה דף אז רק אחרי התגובה ראיתי את הודעתך.
סיבה, יש לכל דבר.
לפעמים אנחנו לא יודעים מה הסיבה...ולכן לא ודעים לשייך את התוצאה לסיבה
סיבה לשרפת מנוע יכולה להיות גרגר חול בודד שנכנס לנקודה קריטית ותוקע את המנוע
קרה לי פעם ש"פתאום" הלך מיסב במנוע [מנוע נובאק ד"א חברה שפחות פופולרית עם מוצרים מ צ ו י נ י ם]
ראיתי מסיעים שהלך להם הסרוו "סתם"
כשאתה "עסוק בלקלל" אתה לא מצליח לראות שהאח הקטן שלך התעסק לך בשלט והזיז את ה EPA ולכן הסרוו נשרף
כל מה שאני אומר הוא שתבדוק יותר טוב למה קרה מה שקרה
כשנשרף לי בקר של אוריון בדקתי טוב טוב מה קרה עד שהבנתי את הטעות שאני עשיתי.
הבנתי שהאשמה היא בי ותיקני את המקור לטעות
רוב המסיעים פשוט עסוקים בלקלל במקום לבדוק את מקור הטעות ולתקן אותה
תחליט אתה כמה זמן אתה מתחזק את הרכב שלך
אני אתן לך דוגמה שאתה מכיר:
כשאני רואה רכב שנפלו למנוע שלו 3 ברגים מהמנוע [כמו שקרה לך] אני מבין:
א. שאולי הזמן שמושקע אינו מספיק.
ב. אולי התחזוקה לא מתבצעת כמו שצריך.
בורג רופף שכזה היה צריך להתגלות בתחזוקה שוטפת לפני שנפל
זה לא בורג אחד...זה שלושה.
גם זמן התחזוקה אינו מדד לאיכותה
אני מכיר מסיע [היה אלוף ישראל ועדיין בלא מעט קטגורויות] שאבא שלו מפרק ומרכיב את הרכב אחרי כל יום הסעה.
זה מונע תקלות?
חלק כן ...ובחלק מהמקרים יוצר תקלות אחרות
צריך למצוא את העיזון העדין שבין יותר מידי לפחות מידי...אבל איכות התחזוקה חשובה יותר מכמותה.
למרות שכבר דיברנו על כך:
אני שואל את עצמי למה לי אין את הבעיות שאתה מתאר אצלך או אצל מסיעים אחרים
ובוא נשים כרגע בצד את התקופה נוכחית שבה אני מסיע הרבה פחות ונחזור לתקופה שבה הסעתי יום ולילה...גם אז כמות התקלות היתה נמוכה מאוד
למה אצלך/אצל חברים שאתה מכיר יש לא מעט תקלות ותקלות רצייות ולי אין?
יש לך הסבר?
רן ענבר