לגבי הסוללות, מחיר לא מעיד על האיכות אלא רק על המיתוג (ועובדה שזה עובד אם אתם חושבים כך)..
הדוגמא הכי פשוטה היא שאת הסוללות של smc (שכולם מחשיבים מעולות בגלל ההייפ שיצא להם בארה״ב) מייצר יצרן סיני קטן בשם vant.
כמובן שאף אחד לא יגיד לכם את זה, וכמובן שהסוללות עלק מיוצרות בארה״ב, אבל בדרך לא דרך הצלחתי לעלות על זה.
אותו יצרן מוכר סוללת 11.1v 9000mah ב-27$ לפני משלוח, סוללה ש smc מוכרים ב-90$..
אז כנראה שמחיר לא מעיד על כלום.
אגב, גם אצלי יש זוג סוללות מעולות של HK, שנתיים שאני מטעין אותן ללא באלנס וסוחט מהן עד הטיפה האחרונה (3.1 וולט) ועדיין עובדות כמו חדש ומאוזנות פלס!
לדעתי חבל להוציא על סוללה כל כך הרבה כסף.
אתה רוצה סוללה שתחזיק לך הרבה זמן, תדאג לסוללה עם יכולת פריקה של לפחות 200 אמפר (ועדיף יותר) ויהיה בסדר.
יש סוללות של hobbystar שעל הנייר נראות מעולה וגם מקבלות ביקורות טובות.
לגבי זרועות,
הזרועות מוזרקות מניילון מחוזק סיבי זכוכית.
ניילון (פוליאמיד) הינו חומר אשר סופח מים.
ככל שהוא סופח יותר מים כך הוא מתרכך, כך שבאזורים יבשים מוד הוא יהיה קשיח יותר מאשר באזורים לחים.
ככל שהקשיחות עולה לאימפקט (יכולת לעמוד במכה) יורד ולהיפך, כך שיש קשר בין ריכוז המים במוצר לבין האימפקט.
זו פרקטיקה ידועה בתחום הפלסטיקה בקרב מפעלי ייצור שכאשר עובדים עם הרכבת חלקים שהוזרקו מניילון משרים אותם במים למשך מספר שעות לפני ההרכבה, וע״י כך מורידים את אחוז הפחת כתוצאה משבר בהרכבה.
לכן אני מוצא היגיון בלהשרות את הזרועות במים אך עם מספר דגשים:
1. מים פושרים ולא חמים, לא שיש לניילון בעיה לעמוד בטמפ׳ של מים חמים אבל יש סיכוי שאתה תבצע התגבשות קרה (לא רצוי) ו/או מיצוי של התוספים (מייצבים לדוגמא). לכן טובלים במים פושרים.
2. את הטבילה יש לבצע למשך זמן ממושך (שים ללילה).
3. זה אפקט זמני, כמו שהמים נכנסו כך הם ייצאו, כך שיש לחזור על הפעולה לפני כל תחרות אם אתה רוצה להיות בטוח.
בסופו של דבר זה תהליך מסורבל ומעיק, מה גם שלא בטוח שיעזור לך מאחר והלחות בקיץ גבוהה כך שלא תקבל הבדל משמעותי (אם שברת את הזרוע עכשיו, בבקיץ הלח והחם שלנו).
אין זרועות משופרות של rpm לרכב שלך?
אם יש אז תקנה בלי לחשוב פעמיים ותסגור עניין.