1. מה שיקבע את המהירות הוא גוף הטיסן, המנוע והפרופ שואפים להגיע ל-X והטיסן "מפריע" כי הוא סוג של גרר, לגבי הטיסן הזה אני מעריך שאפשר להביא את הטיסן הזה ל-210-200קמ"ש עם המנועים האלו.
2. איזה מנוע אני ממליץ?
זה ישמע מוזר קצת אבל המהירות הסופית תהיה דומה עם שני המנועים (משוואה של סל"ד ופסיעה), לאומת זאת, ה-91 ייתן יותר כוח ובבז (בירידה) יאפשר לפתח קצת יותר מהירות בשל תוספת המשקל,
אז - ה-55 מאוד נוח, חזק וייתן עבודה מעולה בכול פרמטר (אני מטיס עם כזה עם אגזוז ג'ט פרופ 9X10), ה-91 יוסיף קצת משקל, יוסיף כוח בטיפוס ואולי קמ"שים בודדים נוספים (?), אבל קח בחשבן שמשקל מעלה "עומס כנף" ושבנחיתות הטיסן יבוא מרחוק יותר ומהר יותר ויעמיס יותר על הכן נסע והגוף - זה יהפוך את הטיסן למפלצת שצריכה תנאי מסלול אורך ונוח - אם אתה טייס ממש מנוסה אז לך על זה, אם יש לך קצת חששות אז לך על המנוע ה"קל" (55) הוא חזק מאוד ומאמין שיקח את הטיסן מעבר ל-200קמ"ש שזה יפה מאוד.
3. לגבי טיסן אחרי..יש כמה אפשרויות (לא כ"כ הרבה), בגדול הבחירה צריכה להתאים לתנאי המנחת שאתה מטיס כי יש טיסנים מהירים שצריכים מסלול מסוים ולא כול מסלול מתאים להם..
איזה מסלול אתה מטיס? ומה בדיוק אתה מחפש בטיסן שלך? אוכל להמליץ..