לגבי הלוסי או טאנדר טייגר
אם תסתכל על מבנה הלוסי תראה שהמנוע מותקן לרוחב הרכב
מבנה זה מצריך מערכת גלגלי שיניים מסובכת, סליפר קלאצ' ובאלגן שלם אבל אין לו דיפרנציאל מרכזי...
לטאנדר טייגר יש מבנה מודרני ודיפ מרכזי דבר שמקל על העברת הכוח בצורה טובה לכל הגלגלים ובעיקר למנוע הרמת גלגל.
לטאנדר טייגר יש יבואן מסודר בארץ
זה מאפשר להסתמך על היבואן כמחסן חלקים זמינים ומונע ממך את הצורך לאגור חלקי חילוף.
זה ייתרון משמעותי מאוד.

לגבי המטענים
לי יש מטען כזה...הוא לא השתנה כבר 6-7 שנים...הוא עובד עם 0 תקלות
אבל אם מחר יוצאת סוללההחדשה אתה מחבר אותו לשתי דקות למחשב ומעדכן תוכנה....
הדבר היחיד שאתה יכול למצוא כחידוש בתחום הוא מטענים בעלי אמפרג' וולטג' גבוהים יותר..
דברים שאנחנו בסוללות שאנחנו טוענים, ממש לא צריכים.

סוללות זה דבר מאוד דינמי
למה דינמי?
כי חוקי המשלוח משתנים לעיתים יותר מידי קרובות
סוללה טובהההיום, פשוט לא נשלחת לארץ מחר...

אני מציע, לפרק את הדיון לשלבים
תבחר רכב, ואז נמצא לך מטען וסוללות

מה דעתך?

רן ענבר