חיים...כל הכבוד על פרויקט מרשים וביצוע מוקפד.
תענוג לראות בניה כזאת.
שאלה : האם יש יתרון במניפה לעומת מדחף קואקסיאלי (כצעד לביטול מערבולות וכו') ?
מעולם לא ראיתי טיסני F3A עם מניפה או ג'ט...האם זה בכלל חוקי לפי התקנות ?
חיים...כל הכבוד על פרויקט מרשים וביצוע מוקפד.
תענוג לראות בניה כזאת.
שאלה : האם יש יתרון במניפה לעומת מדחף קואקסיאלי (כצעד לביטול מערבולות וכו') ?
מעולם לא ראיתי טיסני F3A עם מניפה או ג'ט...האם זה בכלל חוקי לפי התקנות ?
תודה.
יש למינפה יתרון כנראה בנושא תופעת הטורק. לכן נפוץ מאוד לאחרונה בF3A השימוש במערכת קונטרה (קואקסיאלי). מלבד זאת בשאר הפרמטרים יש לה רק חסרונות עבור F3A, מסיבות מגוונות כמו זאת שהיא לא מייצרת רוח על ההגאים בניגוד למדחף, משקל סטאפ כבד יחסית, צריכה גבוהה ועוד ועוד..
תשאל למה עשיתי את השילוב הזה? בשביל הפאן בלבד.. טיסן F3A הוא לא יהיה ולא התכוון להיותמה שכן יחסית לטיסני מניפה 90 מ"מ בגודל זה שם עם עומס כנף גדול יחסית יש לו יכולת אירובטית גבוהה מאוד הודות לפרופיל גוף הגבוה כמקובל בF3A.
חיים.
נערך לאחרונה על ידי חיים; 25-10-2016 בשעה 12:18:24.