אם הצלחתה להרכיב את המנוע עם הרינג החדש והבוכנה נעה בחופשיות סביר להניח שהירכבתה בסדר עף על פי שלפעמים יש חשיבות לכיוונן הרינג בשני הבטים
הראשון הוא מירוח הרינג אמורים לבדוק את המירוח שנוצר בין קצוות הרינג כשהוא מונח בתוך הסליב רוח של 0.7 ממ עובי של משורית בערך בדרך ככל אפשר למצא אנפורמציה בענין באתר החברה
השני הוא שלפעמים יש רינגים שיש להם זווית בנקודת המגע עם הסליב מה שאומר שיש חשיבות לכיון הרינג מה למעלה
החלפת רינג דורשת הרצה קלה של לפחות 4 מיכלים ברחוף יש צורך להוסיף 7% שמן קיק לדלק במהלך ההרצה ולפתח סיכה ככל האפשר כך שתרחף עם מנוע עשיר מאד
עודף השמן ידאג לזה שהמנוע יניע צריך לזכור שמנוע עם קומפרסיה נמוכה מקשה גם על שאיבת דלק מהקרבורטור ולכן לפעמים צריך פריים שיטה פשוטה ליצר פריים במסוק היא אטימה של האגזוז עם האצבע במהלך תחילת ההתנעה
בהצלחה אבי