תראה, אתה יכול לקחת את התחביב הזה לכמה מקומות:
1. לחסוך באיכות (כנראה שהאלקטרוניקה זהה כי הסינים מעתיקים הכל, אבל הארגונומיה שונה ובקרת האיכות הרבה יותר טוב במותגים.. אין מה לעשות). רוב הסיכויים שתצליח להטיס, אולי קצת פחות תהנה מהציוד אבל תמיד ישב לך החשש הזה שאולי יקרה משהו הפעם.
2. להשקיע בציוד איכותי, אמין ומוכח - אמנם יעלה כנראה פי 3 במחיר (לפחות), אבל יהיה לך ראש שקט. זה לא אומר שלא יכולות להיות בעיות, אבל הסיכוי קטן בהרבה והכי חשוב, זה לא יעסיק לך את המחשבות כל הזמן.

מבחינתי, ככלל אצבע, באלקטרוניקה הבסיסית של הטיסן לא חוסכים. אתה יכול לחסוך בגוף הטיסן, בסוללות סיניות(שיעבוד פיקס אבל אולי יחזיקו פחות זמן), במטען יותר איטי, בפרופ.
אבל בשלט, מקלטים וסרוואים אל תחסוך. בעיקר בטיסנים גדולים ששם יש יותר בעיות, אין מה לעשות.
לגבי מנועים חשמליים ובקרים, הביקורות חלוקות. הסינים עושים שם עבודה מעולה. למרות שעדיין אין להשוות לגרמנים בקטע הזה.
לגבי מנועי ניטרו, השיקול שלך אם אתה משקיע במנוע אמין או קונה משהו סיני שיכול לעשות לך המון בעיות (קאטים, איבוד כוח וכו').. ותכלס הפרש המחירים כזה קטן ששווה להשקיע עוד 100-200 ש"ח.

בסוף זו בחירה שלך, תעשה מה שיתן לך ראש שקט והנאה מרובה.

הכי חשוב, תהנה! ותעשה ביטוח... :-)