שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 41

נושא: מטענים - iCharger Vs Turnigy

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    412
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי leetal צפיה בהודעה
    ראה ב-RCG את הדיון שיש על הסוללה הזו,שם היפני בכבודו מסביר על הסוללה.
    לפי מה שהוא(היפני)אומר: שאמנם טעינה מהירה אפשרית עד 5C אבל לא מומלץ, ורק אם ממהרים אז לטעון אותה ב-3-4C(ההבדל בין 4 ל5C הוא בסה"כ 3 דקות) .הוא בכל זאת ממליץ אם לא ממהרים לטעון אותה ב-1C . עוד משהוא מענין שהוא אומר זה שמומלץ להטעין אותה עד 90-95% מהקיבולת שלה(כנראה שזה לא אפשרי במטענים הזולים של הסיני-לקבוע מראש לכמה % טעינה).
    וגם הוא ממליץ לטעון את הסוללה( כל סוללת ליטיום למניהם) למצב STORE אם אתה לא מתכוון להשתמש בה ביום יומיים הקרובים.
    הסבר לנושא ה90-95% :

    במטעני היפיריון , וכניראה גם במטענים אחרים , ישנה אופציה שנקראת TCS
    TCS - Terminal Capacity Selection

    כמו שעודד הסביר טעינה היא לא גרף ליניארי והטעינה האיטית ביותר היא בהתחלה ובסוף מהלך הטעינה , נכתב כבר למעלה שטעינה ארוכה פוגעת בבריאותו של המטיס חסר הסבלנות
    ולכן בטעינה בשטח ניתן לקבוע TCS ל90% ולדלג על טעינת 10 האחוז האחרונים שהם איטיים כמובן .
    ניתן לקבוע אם בהגעה ל90% אחוז המטען יתריע ע"י צפצוף וימשיך להטעין\יפסיק טעינה\ימתין להחלטת המטיס.

    נבדק ונמצא חוסך זמן בשטח.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    ליד גדרה
    הודעות
    1,217
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי flybywire צפיה בהודעה

    נבדק ונמצא חוסך זמן בשטח.
    אל תשכח לרשום את זה באדומים...
    להנות עם האצבעות, זה לא סטייה, זה דרך חיים...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    412
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי Nlackrif צפיה בהודעה
    אל תשכח לרשום את זה באדומים...
    ננ"ש (נבדק נמצא שמיש)

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,127
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מטענים - iCharger Vs Turnigy

    ציטוט נכתב במקור על ידי flybywire צפיה בהודעה
    הסבר לנושא ה90-95% :

    במטעני היפיריון , וכניראה גם במטענים אחרים , ישנה אופציה שנקראת TCS
    TCS - Terminal Capacity Selection

    כמו שעודד הסביר טעינה היא לא גרף ליניארי והטעינה האיטית ביותר היא בהתחלה ובסוף מהלך הטעינה , נכתב כבר למעלה שטעינה ארוכה פוגעת בבריאותו של המטיס חסר הסבלנות
    ולכן בטעינה בשטח ניתן לקבוע TCS ל90% ולדלג על טעינת 10 האחוז האחרונים שהם איטיים כמובן .
    ניתן לקבוע אם בהגעה ל90% אחוז המטען יתריע ע"י צפצוף וימשיך להטעין\יפסיק טעינה\ימתין להחלטת המטיס.

    נבדק ונמצא חוסך זמן בשטח.
    איזה תזמון כתבנו ביחד את אותו הדבר-כנראה בגלל שלשנינו קוראים דוד(י)

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •