שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: הגה גובה מונובלוק

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הגה גובה מונובלוק

    איך מתבצע ההיגוי כלומר החיבור לסרוו בהגה גובה מונובלוק ?
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	kulbutin3.jpg‏ 
Views:	180 
Size:	19.8 קילובייט 
ID:	9414  
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגה גובה מונובלוק

    בידיוק כמו הגה גובה שהוא לא מונובלוק.
    http://jroger.nuxit.net/berliweb/mad...e_madslide.htm

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגה גובה מונובלוק

    הרעיון זהה להגה גובה רגיל.
    אפשר לחבר זרוע עם הורן להגה גובה, או לעשות מתקן פנימי כמו שעשיתי בדאון שלי.

    זנב הדאון


    נקודת החיבור בין ההגה גובה להגה הכיוון


    וללא ההגה גובה


    חצי הגה גובה. החור שבמרכז הוא ציר הסיבוב של ההגה.


    והמתקן בצורת L שמסתתר בתוך הגה הכיוון.
    הצינורית הימנית היא ציר הסיבוב של המתקן (ושל ההגה)
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_4451.jpg‏ 
Views:	395 
Size:	314.9 קילובייט 
ID:	9427   Click image for larger version. 

Name:	IMG_4478.jpg‏ 
Views:	383 
Size:	209.0 קילובייט 
ID:	9428   Click image for larger version. 

Name:	IMG_4479.jpg‏ 
Views:	500 
Size:	249.3 קילובייט 
ID:	9429   Click image for larger version. 

Name:	IMG_4484.jpg‏ 
Views:	416 
Size:	172.6 קילובייט 
ID:	9430   Click image for larger version. 

Name:	IMG_4496.jpg‏ 
Views:	379 
Size:	324.8 קילובייט 
ID:	9431  


  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגה גובה מונובלוק

    ליאב אחלה תשובה ותמונות שמסבירות הכל ,לראשונה נתקלתי עם השיטה הזו בדאון (קיולריס) נחמד אם כי שם יש אפשרות לפרק את ההגה לשני חלקים מה שלא אהבתי אז ביצעתי הדבקה של ההגה בכל זאת עם הגה גובה לא מתעסקים.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגה גובה מונובלוק

    כל הרעיון הוא שההגה גובה מתפרק לשני חלקים בשביל האחסון.

    את הפלדה הקדמית (1.5 מ"מ) כופפתי מעט וכך ההגאים מחוברים בלחץ ולא משתחררים.
    בזמן טיסה הכוחות הפועלים על ההגאים לא מופעלים בכיוון שינתק אותם.
    זו הסיבה גם שמסתפקים רק בסלוטייפ לחבר את הכנפיים אפילו ב-F3J.

    יכולתי גם לקדוח בהגה גובה איפה שהפלדה הראשית (3 מ"מ) מתחברת, חור בקוטר 2.5 מ"מ ולהרחיב עם שופין עגול ל-2.9 כדי שהפלדה הזו גם תכנס בלחץ, אבל לא חשבתי על זה בזמנו.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגה גובה מונובלוק

    תודה ליאב - תשובה מפורטת ועבודה מצקועית. סגרת לי את הפינה.

    האם התפקוד של ההגה משתנה במונובלוק ? האם אופי הטיסה שונה ואיך ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: הגה גובה מונובלוק

    לא הרגשתי משהו שונה בהטסה של הדאון פרט לחריפות התגובה בעלרוד.
    זווית התנועה של הגה מונובלוק היא הרבה יותר קטנה בגלל שההשפעה שלו חריפה יותר - ההגה גדול יחסית להגה גובה סטנדרטי (ברוב הטיסנים יש מייצב גובה - החלק הקבוע, והגה גובה - החלק שזז שהוא קטן משמעותית לעומת הגה מונובלוק).
    ליתר ביטחון, אפשרתי תנועה של זווית גדולה יותר ולכן ההגה היה רגיש יותר עם תגובות חריפות יותר.

    מבחינה אווירודינמית, אני חושב שלמונובלוק יש פחות גרר - אני אומר את זה על סמך אינטואיציה - נשאיר את ההרחבה על האווירודינמיקה למומחים.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •