אתמול בשבת יצאתי לעשות עוד כמה טיסות עם האיזי
ואינה קפצה עלי בעיה חדשה...
ביום שישי כאשר הטסתי את האיזי הבעיה לא הייתה קיימת.
אבל בשבת כאשר הטסתי המנוע פתוח בעוצמה של מעל 50%
פתום אני מקבל קט מנוע![]()
ברגע שאני סוגר מצערת ופותח מחדש המנוע חוזר לפעול.
הבעיה חזרה על עצמה עם כמה סוללות ומצד שני עם סוללה
אחת הצלחתי להטיס כמע 15 דקות בלי קט.
למרות שבדקתי את זה על הקרקע לא הרגשתי התחממות מוגזמת של הבקר
ומצחיק שעל הקרקע זה קרה פחות.
הבקר הוא בקר E-Flite 40A שעבר לפני כמה חודשים טבילה בריסוק שהיה
(יכל להיות שזה קשור לעניין ???)
ממה שאני רואה המנוע מושך מהבקר בעוצמה מלאה לא יותר מ-26A כך
שלא אמורה להיות בעיה לבקר לעמוד בזרם הזה אבל הניתוק של הזרם למנוע
מגיע כנראה מהבקר משהו פה לא מתפקד נכון .