אני מצטער שאני קוטע את "השמחה"
במהלך שנותי בפורומים השונים נתקלתי בלא מעט גולשים שהמליצו על מוצרים
המליצו על המוצר "הכי טוב בעולם" ונעלמו
מי שמספיק תותח להמליץ על מוצר שיהיה מספיק תותח להישאר בפורום על מנת לעזור לגולשים עם המוצר עליו המליצו
זה לא חוכמה להמליץ על מוצר ולהעלם/להאלם ולהשאיר את הקונה עם מוצר בלי עזרה
חלק מההמלצות שלי נובעות לא רק מטיב המוצר אלא גם מטיב התמיכה אותה יקבל הקונה בחנות ממנה קנה, מאספקת חלקי החילוף ועוד ועוד...
חובתינו כגולשים וותיקים להמליץ באחראיות ולתמוך במעשים ובעזרה את ההמלצות שלנו
ככה אני מרגיש וככה אני עושה... אני חושב שה 8000 ומשהו הודעות שלי רק בפורום הזה והמדריכים שכתבתי מוכיחים את זה.
בבקשה תנהגו באחראיות בהמלצותיכם כאילו אתם קונים בכספכם.
רן ענבר