לגבי הבורג של הבולמים, אם אני רואה נכון, אפשרי לוותר על הספייסר השחור באמצע ושהבולם יתקרב לבורג יותר, יפעיל פחות מומנט ואז סיכוי יותר קטן שהבורג יתעקם, אפשרי ורוצי לחצוץ ביניהם עם ספייסר דק, אפשרי גם להחליף לבורג איכותי יותר וקצר יותר אם ניתן.
לגבי הבוץ, דיפ לטוב ולרע לא תמיד אטום 100 אחוז, כמו כן נוזל עם הזמן מאבד מהתכונות שלו, ושילוב של הדברים מוביל לנוזל שנראה כמו בוץ ולא יעיל יותר, אז הכל "סביר" אצלך, תעדכן איך הנסיעה הבאה, אני מהמר על הרבה כוח מאחורה![]()