שי.

חשוב מאוד:
בגלל צריכת האנרגיה של מנועי בראשלס, הם עובדים פחות טוב עם סוללות ניקל מטאל.
זה אומר, שחלק מהחישוב שלך צריך לכלול גם את עלות סוללות ליפו
צריך להבין שזוג סוללות ליפו יחזיקו בערך חצי בעת שימוש במנוע בראשלס מאשר במנוע בראשד

זה נתון שאתה צריך לקחת בחשבון.

לכל מנוע בראשלס יש מגבלת מהירות מקסימלית
נתון זה בא לידי ביטוי בסל"ד ומספר תאים שמיצרים את הסלד דרך החישוב של מתח סוללה כפול kv.
אני לא חושב שמעניין אותנו מנוע שעובד על פחות או יותר מ 4 תאי ליפו.
זה המתח של שתי סוללות של שני תאי ליפו כל אחת המחוברות בטור..
זה נתון בסיסי בו נשתמש.

אני לא אוהב לערבב מנוע ובקר.
מנוע טאקין עם בקר טאקין
מנוע cc עם בקר cc
העיניין נכון במיוחד במנועי סנסורד שאנחנו מדברים עליהם.
אפשר לערבב אבל לפעמים זה מקור לצרות.
כשעלות מערכת היא גבוהה, לא בא לי להמר על יהיו או לא יהיו בעיות.
בעיות משתנות גם בין סדרות ייצור שונות של אותו מוצר
אני לא פוסל חלילה את הוביווינג פשוט לא יצא לי להיכנס לאתר שלהם ולראות איזה מנועים קיימים

אני מעדיף את הממבה x של קאסטל קריאיישנז
אבל החלק החשוב פה הוא נתון מהירות המנוע...
הפעם, מנוע עם כמה שפחות kv יהיה לדעתי יותר מתאים
ב cc הכי נמוך הוא 1800kv
ובטאקין הכי נמוך הוא 1350kv...
בהוביוינג הכי נמוך הוא 1600kv שזה לא הפרש משמעותי מה cc

לטעמי הבחירה היא בין מערכת של cc שהיא מהירה יותר ונוחה לתיכנות לבין המערכת של טאקין שהיא איטית יותר, יקרה יותר ופחות נוחה לתיכנות...
מזכיר שהפעם, מהיר זה פחות טוב מאיטי...

מה דעתך?

רן ענבר