א. תתחדש.
הכי חשוב שאתה נהנה.
ב. איזה מנוע ובקר יש לך?
עם איזה סוללה אתה משתמש?
איזה מטען יש לך?
ג. מה שאתה מתאר זה אכן מצב של סייף מוד או קאט אוף.
כשאתה "נותן זג" או מאיץ בצורה קיצונית, המנוע והבקר "מבקשים" מהסוללה זרם רב.
כשהסוללה מתקשה לספק את הזרם הנדרש מתקיימת ירידה במתח המועבר לבקר ולמנוע.
הבקר מבחין בירידה זו כאילו הסוללה נחלשה ולכן מבצע קאט אוף...
ד. לדעתי (בהימור גס עם המון נתונים חסרים) הסוללה לא מתאימה לרכב.
ייתכן לדוגמה שאתה מסיע עם סוללת ניקל מטאל?
תן את הנתונים החסרים ונראה איך מתקדמים
רן ענבר