שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 32

נושא: בקר/ סוללה נכנס למצב סייף

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    10,083
    תודה!
    1,390
    הודה 1,344 פעמים ב 1,118 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בקר/ סוללה נכנס למצב סייף

    א. תתחדש.
    הכי חשוב שאתה נהנה.
    ב. איזה מנוע ובקר יש לך?
    עם איזה סוללה אתה משתמש?
    איזה מטען יש לך?
    ג. מה שאתה מתאר זה אכן מצב של סייף מוד או קאט אוף.
    כשאתה "נותן זג" או מאיץ בצורה קיצונית, המנוע והבקר "מבקשים" מהסוללה זרם רב.
    כשהסוללה מתקשה לספק את הזרם הנדרש מתקיימת ירידה במתח המועבר לבקר ולמנוע.
    הבקר מבחין בירידה זו כאילו הסוללה נחלשה ולכן מבצע קאט אוף...
    ד. לדעתי (בהימור גס עם המון נתונים חסרים) הסוללה לא מתאימה לרכב.
    ייתכן לדוגמה שאתה מסיע עם סוללת ניקל מטאל?

    תן את הנתונים החסרים ונראה איך מתקדמים

    רן ענבר

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2014
    הודעות
    32
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

נושאים דומים

  1. [רעיון] פתרון אדיר למצב סוללה
    על ידי mickmack בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-03-2016, 17:57:27
  2. אחרי עידכון תוכנה הבורד לא נכנס למצב "חמוש"
    על ידי אסף1 בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 29-11-2012, 13:23:38
  3. [עזרה!] הפיל סייף נתקע
    על ידי Guy Peled בפורום טכני כללי - חשמל,אלקטרוניקה,מטענים,סוללות מנועי ניטרו,חלקי חילוף
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 30-08-2012, 23:48:07
  4. האם יש מישהו שהגיע למצב הזה?
    על ידי kal1311 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 28-09-2011, 15:00:44
  5. סקירה ממצא על טכנולוגית 2.4
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-12-2009, 07:08:13

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •