תיקנתי את הטבלה, עכשיו אפשר לקבל כיוון טוב לתקלה לפי הלחצים הנמדדים.
חוסר גז, שני השעונים יציגו לחצים נמוכים מהנדרש. במקרה של סתימה במערכת הפרש הלחצים גדל כלומר הלחץ הנמוך - נמוך מידי והלחץ הגבוה - גבוה מידי.
יצא לי לטפל בכמה תקלות נחמדות במזגני רכב (וגם ביתיים, למרות שברכב זה יותר כייף), נעלה תמונות והסברים על מה שלמדתי. יכול לחסוך לא מעט למי שמוכן לעשות את הדברים בעצמו.
ואם מישהו יודע ויסביר כיצד לצייר טבלה שנראית נורמלי גם ב-Tapatalk, יבורך !