ציטוט נכתב במקור על ידי איזי צפיה בהודעה
די מאתגר לעזור עם זה מרחוק אבל הייתי מתחיל עם:
  • בדיקה של כל מערכת הדלק והקרבורטור
  • מחפש מקומות שדרכם יכול להכנס אוויר למערכת ולשנות את התערובת
  • מחליף את צינוריות הדלק ומוודא שכל האטמים בקרבורטור או בכל מקום אחר תקינים
  • חיבור הצינורית מהאגזוז למיכל והחיבור של האגזוז עצמו למנוע, לוודא שאין בריחה בין האגזוז למנוע
  • מיכל דלק אטום לחלוטין


אם אתם יכולים להפגש עם מישהו שמנוסה עם מנועי ניטרו, החיים כמובן יהיו הרבה יותר קלים.
כן חייב למצוא משיהו שמבין, אבל מה לגבי הדלק שישב הרבה זמן אתה לא חושב שהבעיה נובעת מזה?
*ואתמול את האמת הוא הזמין צינורות ולידו ראיתי הוא החליף את כל הצינורות.
הקטע שאני זוכר שהיה לי רכב ניטרו ממש ראו את הדלק אדום חזק דרך הצינור אצלו זה ממש שקוף אולי הדלק כבר לא טוב? הוא ישן

הינה תמונה עם הצינורות החדשים
Click image for larger version. 

Name:	Screenshot_20210112-175649.jpg 
Views:	720 
Size:	290.7 קילובייט 
ID:	151668