אל תשכח, לא משנה מה קורה, כשאתה מטר מעל האדמה, אל תתן לאף לרדת למטה מתחת לקו האופק!! אבל רק מטר מעל האדמה, שלא תזדקר בגובה גבוה מידי...
אל תשכח, לא משנה מה קורה, כשאתה מטר מעל האדמה, אל תתן לאף לרדת למטה מתחת לקו האופק!! אבל רק מטר מעל האדמה, שלא תזדקר בגובה גבוה מידי...
----------------------------------------------------
If you want a job done right - do it yourself
----------------------------------------------------
if you can't do it yourself, buy ARF
אם הבנתי אותך נכון, אתה מציע לו להזדקר בגובה 1 מטר מעל המסלול.
בנחיתה נכונה הטיסן אינו מזדקר. הוא צף ושוקע לאיטו על גבי כרית אויר המתפתחת מתחת לכנפיו, אך אינו מזדקר. ובכן, משנה מאד מה קורה. הטיסן יזדקר אם מהירותו תהיה נמוכה מידי. יש לכוון את המהירות, באמצעות המצערת, לשיעור השקיעה הרצויה. הרמת האף תהיה פעולה משנית, כדי ליצור זוית התקפה גבוהה, ממש לקראת הנגיעה. התוצאה תהיה ליטוף המסלול, להבדיל מפגיעה בו.
התאוריה כנראה נכונה אבל ההבדל הגדול שבפועל זה לא קורה אותו דבר,
כנראה שבסופו של דבר צריך הרבה נסיון בשביל לעשות זאת נכון וזה דבר שלוקח זמן
אני לא ממהר
תודה