
נכתב במקור על ידי
giluriel
נימו .. .אני מקווה שאני לא מאחר אבל .. קרא עוד שתיים שלוש שורות ..
נניח שכתבת פידבק שלילי .. פתרת לך את הבעיה ? לא. דפקת לו את העסק ? אולי אבל באמת בקטנה.
נניח שתכתוב עוד מייל - ראשית תודה לו על התשובה המהירה וגם על העובדה שהוא מוכן לקבל את המוצר חזרה.
עכשיו תוסיף את זה שאתה חושב שבגלל שהטעות היא כניראה בצד שלו אתה חושב שיותר הגיוני שהמשלוח יהיה על חשבונו ובקש תשובה.
אני חושב שיש לך סיכוי לצאת עם הרבה יותר (אולי יחליפו לך מצלמה ? אולי יזכו אותך בצ'ופר?) אבל יותר חשבו מזה - תרוויח את הידעיה שיש לך כאן מוכר שאפשר לסמוך עליו.
שלושה דברים שכדאי לזכור:
1. הוא לא חי מ-"לדפוק" עוד מישהו, כמו שאמרו כאן. מוכרים ב- eBay לא מגיעים לאלפי פידבקים אם הם דופקים משהו
2. נימוס תמיד עוזר. אם תתחיל מייל בזה שאתה מודה למישהו - הוא כבר בצד שלך ולא נגדך ..
3. תקשורת זה אחד הדברים הכי חשובים בחיים ולנו הישראלים לפעמים קצת קשה איתה.
אתה יודע, לפני 15 שנה בערך דיברתי איתי שוטר, חבר של אבי, שעשה עבודה מצויינת האכיפת מהירות על איזה כביש שהיה תחת אחריותו. כששאלתי אותו איך הוא הצליח להגיע לכאלה תוצאות הוא אמר לי "שמע, אני קולט בראדר מישהו על מהירות, אני עוצר אותו אבל לא נותן לו דו"ח. במקום זה אני אומר לו שאני רושם אזהרה במחשב אבל בפעם הבאה הוא יקבל דו"ח גדול יותר"
ולענינינו ... אם "דפקת" את המוכר שלך, החשבון כבר סגור. עכשיו הוא כבר לא מפחד ממך ולא צריך אותך ..
כרגע, אתה עוד שווה משהו מבחינתו
:-) בעדינות ובהצלחה