
נכתב במקור על ידי
MYHOBBY
שלום לכולם-כבעל חנות אשתדל להסביר את"הצד שלי"
קקודם כל לפותח השירשור:הלוואי והלוואי שאת הפרש המחירים בארץ לעומת חול הייתי מכניס הישר לתוך הכיס.
דבר שני,המחירים בארצות אחרות כגון ה"סיני" או טאאור או כל חנות אינטרנט אחרת הם לא דוגמא וההסבר הוא מאוד פשוט,כאשר מוכרים מוצר חוץ מההתחיבות לשלמות המוצר איך למוכר שום התחיבות.
כשאני מוכר לאדם חדש בתחביב ערכה שלמה של טריינר אני מלווה אותו הישר מפתח החנות ועד לרגע שהוא עושה את הסולו שלו.
זה אומר שלפעמים במהלך הבניה הבן אדם יושב אצלי בחנות ובונה יחד איתי את הטיסן,מתקשר מהבית שואל ומתיעץ וכו וכו...כמובן שזה דבר שלוקח זמן רב ודורש השקעה מצידו של המוכר.
אחרי זה יש להעביר שיעורי הטסה שהם אומנם בתשלום אבל זה גם אומר שתלמיד לשעבר שלך "רק צריך עזרה קטנה" או "כיוונון קל".
את כל הדברים הללו אני עושה בהנאה רבה ובכייף גדול.
הבעיה ברכישה באנטרנט היא שאדם קורא"טיסן 4 ערוצים כול הכל מתאים מאוד למתחילים ללא צרוך בהדרכה".
ככמה מכם נתקלו בכאלה שרכשו,הרכיבו והטיסו ללא כל עזרה??יפה...אומנם לחלק יש דוד שמטיס או סבתא שהיתה מטיסה אבל לרוב אין,אלה שאין להם נושרים מן התחביב הנפלא הזה ויוצאים עם מסכנה שהתחביב הזה קשה ומסובך.
לכן אם אתה אחד שלא צריך שום עזרה או תמיכה מקצועית ועושה הכל לבד אז אכן אתה יכול לרכוש באינטרנט אבל אם אתה עוד לא הכי מסתדר לבד ועושה הכל לבד הריסוק הראשון שלך בגלל חוסר מקצועיות יעלה לך הרבה יותר ממה שהיית מוציא בארץ.
אני בתור אחד עם תחביבים רבים משתדל לרכוש את הדברים הפרטיים שלי בארץ ולא בחול,אם ההפרש באמת מוגזם וחוסך לי אלפי שקלים אז באמת אני רוכש בחול אבל הרכישות שלי בארץ מקנות לי זכות באותן חנויות ותמיכה מקצועית בהרב המקרים ללא כסף.
המשך שבוע טוב לכולם