השרשור מתעדכן אוטומטית כל 30 שניות .
Automatic thread refreshing has been stopped because you appear to be idle. Un-Idle
-
טעינה מחדש
-
תגובה להודעה: התקלה לשועלי הבנזין
ערב טוב.
קודם כל אני מניח שאתה מתכוון לדגם G231PUH .
תקן אותי עם אני טועה...
האם ניסית להחליף פלג ?
מניסיון עם מנועי שתי פעימות , מבודד החרסינה נוטה להיסדק במקום כלשהוא לאורכו , דבר שמתבטא בפריצות בין המבודד לגוף המצת...לא תמיד ניתן לראות זאת בבדיקת מצת חיצונית.
( בדרך כלל מצת בדרגת חום גבוהה מידי או תערובת עשירה בשמן יגרום זאת )
בדרך כלל זה יבוא לידי ביטוי בקאטים , כלומר " מנוע מזייף "..
האם לאחר שהתופעה קורית , פעולת המנוע עדיין חלקה , והוא רק לא עולה בטורים ?
הדיאפרגמה העליונה במאייד,( metering השחורה , זו שמתחת ללחצן ה- PRIME ) נוטה לאבד מתכונותיה והופכת ל" מסטיק "..למרות שכלפי חוץ היא נראית תקינה.
( נגרם בשל שימוש בתוספי דלק למיניהן שתוקפים אותה או סתם עבר זמנה ).
התוצאה , לאחר מספר דקות פעולה שהמנוע מתחמם קטנה כמות הדלק למנוע ומתרחשת ירידה בטורים.
( דיאפרגמה זו שולטת למעשה על סיכת ויסות כמות הדלק כפי שראית בוודאי שפרקת את המאייד .).
האם סעפת היניקה מהודקת כהלכה ?
בדוק שאין דליפת אויר כלשהיא בין הסעפת לגוף המנוע או לחילופין לגוף המאייד.
יהיה מענין לבדוק גם את תקינות המפלט , חיזוקו לגוף המנוע , ולוודא שאינו סתום מפיח.
( סיבה עיקרית לחניקת מנועי 2 פעימות , אם כי לא כל כך מסביר את הירידה בסל"ד לאחר מספר דקות ).
אם אתה הולך על החלפת הדיאפרגמה כדאי להחליף גם את התחתונה , pump .
ניתן להשיג בארץ חלקיי חילוף לחלק מדיגמיי וולברו אצל :
שירות וציוד בע"מ הורדים 1 גני יהודה 03-5352028.
-
הרשאות פרסום
- אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
- אין באפשרותך לפרסם תגובות
- אין באפשרותך לצרף קבצים
- אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
-
חוקי הפורום