ציטוט נכתב במקור על ידי אבי סירוטה צפיה בהודעה
פלטפורמה: מכאניקת Vario עם מנוע זנואה PUH230 חדש יחסית עם קרבורטור וואלברו עם "משאבת" תיחול-חצי כדור גומי שקוף. הכל בתוך גוף סקייל.
בעיה: כדקה או שתיים אחרי התנעה וריחוף בגובה של כ מטר או שניים סל"ד המנוע דועך לאיטו. המצב קיים עם או בלי גוברנור. לאחר דעיכת הסל"ד המנוע שומר על סרק כמו גדול. החשות מסרק לחצי מצערת מצויינות. מעל זה-כלום. מחכים כדקה ושוב עולה לריחוף והסיפור חוזר חלילה. טמפרטורת ראש מיד אחרי הדממת המנוע-100 מעלות +\-10.
פעולות שבוצעו: החלפת דלק, פירוק וניקוי קרבורטור, כוון סיכות להוראות יצרן, בדיקת פלג+מרווח אלקטרודה+ניצוץ-בריא.

גורנישט-לא מחזיק יותר מדקה או שתיים וסל"ד מנוע דועך.

הערה: העשרת התערובת ע"י פתיחת שתי הסיכות לא הביאה לשינויים משמעותיים.

הצעות?

אבי שלום,האם עשית שינוי אחר לאחרונה ?.להבים וכו??

בכל אופן משהו מתחמם במנוע.ניתן להבעין כי לאחר כמה שניות אתה אומר שהוא חוזר לתפקד.
תנסה להחליף את הפלאג כמו שאמר רועי,אם זה לא יעזור עליך לדעת שמכיוון הסיכות הראשי יש כיוון קבוע ביחס לגובה שאתה נמצא בו.אני לא זוכר אם זה לפתוח כשעולים או לסגור אבל בכל אופן אתה יכול לשחק ביחס ישיר עם שתי הסיכות.
בכל אופן תתחיל בהחלפת פלאג ומשם תמשיך.